1.2.2010

Mistä näitä senttejä oikeen tulee?

Tarkoitan siis lumisenttejä.. Siis oikeesti, mitä oon tehny että mua rankastaan näin :D Jo ajatus siitä että hyppisin kaikkein eniten talvikenkiä muistuttavilla mustilla Vagabondeillani tuolla metrin kinoksissa saa vilunväristykset riipimään mun selkäpiitäni..

Eli toisinsanoen, en tiedä mitä teen koska mulla ei oo kunnon talvikenkiä! On mulla lämpimiä kenkiä, mutta ei pitkävartisia.. Mun kengillä jotka menee hädintuskin nilkkaa ylemmäs ei paljoa tässä säässä juhlita. Vihaan sitä kun vajoaa lumeen ja lahkeet on yltäpäältä lumessa joka sitten sulaa heti sisällä jättäen puolet housuista märiksi. Miks ylipolven-saappaat on tyttöjen juttu?

Olin tänään taas stadissa, tällä kertaa Heinin kanssa. Satuin bongaamaan Zarasta täydelliset talvikengät ja kirosin ne alimpaan maankoloon. Miks ne ei voinu olla siellä sillon ku etin niitä? Ei kukaan haluis sponssata mulle satasen kenkiä?

No anyway, tämänpäiväinen pukeutuminen oli mitäs muutakaan kuin kerrospukeutumista mun tapaani. Valkoinen hihaton lämmitti alla, päällä kaksi kauluspaitaa. Farkkua farkun päällä, kuten Sanna taisi tänään tokaista :)





































Kengät Vagabond
Farkut H&M
Kauluspaidat H&M
Kaulakoru Seppälä
Käsikorut GT ja JC
Takki H&M
Kaulahuivi H&M

Mua jäi edelliseltä korujen ostokerralta kaivertamaan se, että olisin vielä halunnu kolmannen WOW!-korun. No tottakai, tänään kävin sen hakemassa. Heh!

Lisäksi ostin kaksi niittiranneketta, toinen on punainen ja toinen vihreä! Sen värisiä niittijuttuja mulla ei vielä olekkaan joten hyvä lisä koruvarastooni totta tosiaan :)

Tajusin just tänään, että mulla oli tänään oikeasti elämäni viimeinen normaali koulupäivä lukiossa! En vieläkään tajua sitä, joten en edes vaivaa päätäni niin kamalalla asialla. En haluu et lukio loppuu :( Ajattelin tehä jättipostauksen lukioajoistani sitten ku se on ajankohtasempaa.

Mulla alkaa huomenna koeviikko, tosin saan nauttia vapaapäivästä ennen varsinaista koitosta. Tiedossa on nimittäin monta ylppäreitä jäljittelevää preliä, joten pääsen vielä puuduttamaan takapuoleni koulun penkeillä.

Äidinkielen tekstitaitokin lähestyy nopeammin kuin arvaakaan ja sen mukana kuuntelut! Apua. Kaiken tämän keskellä mua lohduttaa se, että penkkarit on heti niiden jälkeen! Ja heti penkkareista toivuttuani joudun lähtemään abiristeilyllemme.. :D Mitäköhän siitäkin seuraa? No, sen näkee sitten.

Ainiin, tärkein meinasi unohtua.. Arvatkaa kuka osti tänään täydellisen takin kevään varalle?
Alkuperäinen hinta 79,90 euroa, nyt 9 euroa! SIIS YHEKSÄN!

Kiva tummansininen väri, mukava kaulus, nappirivistö ja vyö - mitä muuta voin toivoa? Ja kaikenlisäksi juuri sopivan pituinen. Olisitte nähneet mun ilmeen ku testasin tota päällä. Myös mun ryntäys kassalle sen pelossa, että joku muu vie takin mun käsiltä oli varmasti näkemisen arvoinen..

Harmi vaan, ettei itse täydellisyys pääse oikeuksiinsa äsken otetuissa hätäsissä kuvissa.. Ajattelinkin pitää huomenna kuvaussessiot ulkona, mikäli pääsen ovesta ulos..


 
Kyllä, kuvia takki päälläni tarvitaan ja äkkiä - keinolla millä hyvänsä! Oon kyllä ilonen että oon vihdoinkin löytänyt kaikkea kivaa alennusmyynneistä. Ja totta tosiaan, eräs toinenkin ostokseni on esittelemättä..

Huomiseen! ♥ söpö

17 kommenttia:

  1. WOW!, MIKÄ TAKKI JA VIELÄ TUOHON HINTAAN! USKOMATON LÖYTÖ

    VastaaPoista
  2. vähänkö halpa toi takki !1 mut tosi hieno ! ja päivänasu oli kans hieno (: mut mun mielestä sun vaatteet vois olla vähintään yhen koon isompia, ne näyttää liian pieniltä, ainakin noi housut =( noh, ei siitä sen enempää, rakastan sun blogiis :P

    VastaaPoista
  3. hyi vittttu mikä takki :D

    VastaaPoista
  4. Hieno päivänasu, tuo "farkkua farkun päällehän" on tulossa muotiin nyt 2010! ;) Muodin edelläkävijäksikin voisi sua sanoa. Upea löytö kyllä toi takki!

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Oon TÄYSIN samaa mieltä :)

    Anonyymi: Kiitoksia :) Mitä turhia, hyvältä tuntuu päällä ;)

    Anonyymi: Ootas ku näät päällä!

    Susie: Kiitos :) Hah ;)

    VastaaPoista
  6. mä en ymmärrä, mut sä saat monet mun inhoksumat vaatekappaleet näyttämään todella hyvältä sun päälläs! :D

    VastaaPoista
  7. Oot onnekas, takki noin edullisesti, vähän hyvät alennukset! :D ja ooooi i love noita niittirannekkeita! IHANAT!

    VastaaPoista
  8. MITÄÄÄh voi vitsi miten halvalla sait ton takin! miksen mä ikinä tee tollasii löytöjä :----(
    päivän asu aaaaaaaaaiaiaia ihana!

    ps oot söpö <3

    VastaaPoista
  9. ihana papparainen tuol asukuvan taustal <3 pusi pusi

    VastaaPoista
  10. mille risteilylle meette? tai siis mikä päivä + laiva, meetteks te ihan oikeelle abiristeilylle vai ite järkätylle? :)

    VastaaPoista
  11. maltan tuskin odottaa sitä kun nään söpön penkkariasussa :D

    VastaaPoista
  12. Anonyymi: Aijaa :D Kiva kuulla!

    Anonyymi: Hih niinpä! Kiitti :)

    Anonyymi: Kiiitos<3

    Anonyymi: Puspus<3

    Anonyymi: Lähetään penkkareiden jälkeisenä päivänä, eli perjantaina ja laivana on M/S Gabriella! Ihan virallinen abiristeily :)

    Anonyymi: Hah, en mäkään malta :DD Mun haalarista tulee upee!

    VastaaPoista
  13. vähän farkku overdose toi asu mut takki on tosi kiva ja vielä tohon hintaan! oikee löytö todellaki <:

    VastaaPoista
  14. Eihän tyttöjen jutut oo sulle aiemminkaan mikään ongelma ollut, ei muuta ku saappaat jalkaan vaan! Sopii hyvin sun tsimmytsoonmikälie kans.

    VastaaPoista
  15. ollaan samalla abiristeilyllä =DD lol!

    VastaaPoista
  16. Toi musta takki oli iha sairaan siisti! vitsi haluisin itelleni samallaisen! <33

    VastaaPoista
  17. Ihan uteliaisuudesta kysyn, että ootko menossa armeijaan?

    P.S. Takkis on cool!

    VastaaPoista