14.11.2010

Täydellinen talvitakki

Mitäs sieltä kassista paljastuukaan? ;) Mainitsin pari postausta takaperin löytäneeni täydellisen talvitakin. Perjantaina juoksin pää kolmantena jalkana kohti Zaraa, minkä hyllyillä takkini helpotuksekseni vielä roikkuikin. En edes muista milloin mulla viimeksi olisi ollut oikeasti lämmin talvitakki. Eräs ystäväni huudahti osuvasti nähdessään uuden takkini. "Älä valehtele, ootko sä muka ostanu lämpimän talvitakin?!"

Enkä todellakaan tajua miten pystyin viilettämään viime talven nahka- ja farkkutakissa?! Näin jälkeenpäin ajateltuna ihmettelen että olen edes hengissä ja miten käteni eivät paleltuneet niin pahasti että ne olisi pitänyt amputoida...

Oon tosi vaativa takkien kanssa. Etsiessäni talvitakkia, halusin sen olevan suht yksinkertainen ja käyvän monien vaatteiden sekä asusteiden kanssa yksiin. Silti haluan, että takissani on jonkinlainen yksityiskohta, mikä ei kuitenkaan tee takista liian monimutkaista. Luonnollisesti tällä kertaa kriteerinä oli myös se, että takki on oikeasti lämmin. Löysinkin aivan ihanan nahkaisen aviatortakin, joka on todella tummanruskea mutta taittaa tietyissä valoissa melkeinpä mustaan. Pidän uudesta takistani todella paljon ja sen lisäksi että se on hieno, on se myös aidosti lämmin! Sen takaa koko takin sisäpuolelle ulottuva todella pehmeä ja miellyttävän tuntuinen karvakerros.




Kieltämättä uusin vaatekaappini täyte ei pääse oikeuksiinsa vasten vaatekaapin ovea salamalla otetuissa kuvissa, mutta luulen että näette sen in action jo seuraavissa päivän asu-kuvissani! Hintaa tällä takilla, jolla uskon pärjääväni ainakin tämän talven, oli 99,95 euroa.

Vauhdikkaan ja tapahtumarikkaan viikonlopun jälkeen en oikein ole pirteimmässä kunnossa joten ehkä palailen ensi viikon alkupuolella. Ainiin, erään lukijan sanoja lainaten, siskoni leikkasi vihdoinkin "aivan järkyttävässä kunnossa olleen reuhkani". Joten nyt on sekin asia hoidossa ;)

♥ söpö

5 kommenttia:

  1. Ei mitenkään kovin hieno mun mielestä. Sorry vaan :S

    VastaaPoista
  2. helou=)
    oon lukenu sun blogia pitkän tovin ja alussa jo huomasin että oot ihan erilainen mitä olin kuvitellut galtsun kautta :D
    mua vähän harmittaakin etten oo ikinä koskaan kommentoinut sulle mitään, mutta nyt on pakko! luin vissiin ton edellisen kiusaamis postauksen ja pakko sanoa että sä olet ihan helvetin rohkee ihminen. mua kiusattiin, okei ala-asteella, mutta sieltä on tullut niin syvät arvet, että pelkään edelleen, vaikka lukiossa ollaan, musta tuli paljon ujompi ja epävarmempi. ihan oikeesti mä nostan sulle niin paljon hattua että et oo välittäny niistä idiooteistä jotka sua on kiusannu niin paljoa että sun elämä ois pilaantunut. :)
    esim mun yks tuttu joka näki vanhan kiusaajansa kaupassa ja oli siinä kassallatöissä (kiusaaja siis) ei tää mun kaveri voinut mennä maksaa ku alko sattuu niin paljon.

    toiseks mä rakastan sun asukuvia, sekä asuja! en vain voi sietää niitä joilla asukuvat ovat peilin kautta otettuja, tylsästi vain seisten ja irvitäen rumasti! :D ja ah toi takki! <3

    VastaaPoista
  3. Kiva takki, tota voi pitää monella tavalla kiinni :p

    VastaaPoista