25.2.2011

Nahkahanskat

Apua mulla on kamala kiire, mutta tottakai aina on aikaa tulla esittelemään perjantainen asuni josta muuten tykkäsin ihan hulluna! Onko muilla sellasia päiviä, ettei mikään asu miellytä silmää ja vaikka kuinka yrittää, ei saa mitään aikaiseksi. Mulla niitä päiviä on todella usein, mutta tämänpäiväinen asuni miellytti ainakin omaa silmäpariani todella paljon ;)

Oon koko talven valittanut täydellisen hanskaparin puutosta ja oon ollu kateellinen isäni nahkahanskoille. Kaiken kukkuraksi en ole saanut lainata niitä, koska mä muka kadotan kaiken?! En kyllä kiellä etteikö huoli olisi aiheellinen jos muistellaan vaikkapa bussiin unohdettujen sateenvarjojen määrää... Heh.. Eilen isäni saapui kotiin työmatkaltaan ja läväytti mulle ikiomat nahkahanskat! Tottakai niitä piti päästä heti ulkoiluttamaan, joten muunmuassa nahkahousut ja nahkainen laukku olivat omiaan kyiseiseen puuhaan.























































Kengät, nahkahousut, karvahattu ja pitkähihainen H&M
Hihaton Cheap Monday
Neuletakki Zara
Laukku 2nd hand, Pariisi

Mahtavaa viikonloppua kaikille!
♥ söpö

12 kommenttia:

  1. Tyylis muuttuu naisellisemmaks jatkuvasti.

    VastaaPoista
  2. Tässä asussa ei kyllä ole mitään naismaista. Taas pikkusieluiset, typerät anonyymit luulevat olevansa jotakin.

    Tämä on ehdottomasti paras asusi ikinä! Muuten mustaa asua piristää laukun turkishäntä sekä upean väriset hiuksesi. Jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
  3. Jos voisit tehdä jo jotain tuolle hiuspehkolle: Hatutkaan ei sovi sun päähän, siis ei kertakaikkiaan sovi kun on hiukset tiellä

    Ja kasvojen 'blurraaminen' ...

    VastaaPoista
  4. aa, oot niii ihana! haluutko olla mun paras kaveri :DDD sun blogias on niin kiva lukee ku oot jotenki aina nii pirtee ja aaa=)

    VastaaPoista
  5. voitko joskus laittaa kuvaa kotiasustasi ? :)

    VastaaPoista
  6. mennäänkö naimisiin :< oot ihana

    VastaaPoista
  7. hyväksyyks isäs homoutes?

    VastaaPoista
  8. mä en tajuu khyl ko anonyymit itkee tääl:D voisitte rakkaat anonyymit edes käyttää omaa nimeänne jos on valittamista.. ihana asu!:)

    VastaaPoista
  9. mä en ihan oikeesti kestä, oot aiheuttanu ihan hirveen mulletakaspunaisethiuksetnythetikiitos-ongleman. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. mut tosi kiva asu, taas kerran :)

    VastaaPoista
  10. Anonyymi: Siitä nyt voi olla monta mieltä ;)

    Anonyymi: Kiitos tosi paljon! Jatketaan ;)

    Anonyymi: :D

    Anonyymi: ...

    sonja: Siitä sitten vaan tutustumaan ;) Hah! Kiitos<3

    Anonyymi: Toki!

    grrt: Aww :)

    Anonyymi: Tietysti.

    axyyy: Oon samaa mieltä, mut oon jo tottunu siihen! Kiitos :)

    anzaa: Värjää ihmeessä takas! Kiitos paljon :)

    VastaaPoista
  11. mistä toi sun ''turkishäntä'' on??:)

    VastaaPoista