28.4.2011

Feathers

Huvittavaa. Miten mulla aina venähtää tää blogin päivittäminen lähestulkoon aamuyön pikkutunneille? Huomenna pitäisi olla aikaisin hereillä ja pirteänä stadissa. No, eiköhän tuo onnistu. Vaikka en oo tehny tänään yhtään mitään erikoista, tuntuu siltä ku olisin tehnyt vaikka mitä. Käväsin mä pienellä kävelyllä ihanan keväisessä ilmassa ja pistäydyin samalla mummilla. Oon myös stressannut vappusuunnitelmiani ja erään ystäväiseni synttärilahjaa.. Mistäs vielä voisin valittaa :) No vaikka siitä, että kuinka taukki ihminen mä voinkaan olla kun en ole tätä päivää ennen ottanut käyttöön jo aika päivää sitten ostettua Youth vs. Futuren sulkakorua? Mistä kaikesta mä oonkaan jäänyt paitsi, koska toi on aivan ihana.






Kengät Zara
Farkut JC
Hihaton t-paita Cheap Monday
Pitkähihainen ja hattu H&M
Aurinkolasit Seppälä

Sulkakoru Youth vs. Future

Palaillaan!
♥ söpö

4 kommenttia:

  1. oot oikeessa, toi koru on ihana!

    VastaaPoista
  2. Sun kulmakarvat on aika mielenkiintoisen muotoset :D Tai sit se johtuu blurrista

    VastaaPoista
  3. Söpö hei!!!!

    Ihan vaan huomiona sellanen, mikä on käynyt myös mun silmään, et minkä mun
    kulttuurihistorianopettaja(Vantaan ammatti- ja taideteollisuusoppilaitos)sanoi joskus ysäriluvun lopulla ,et suomalaiset tuntee maailmalla kengistä,(kuluneet, huonosti hoidetut), eli laita vähän plankkii tai muuta, et kengät näyttäis myös hyviltä :) Muuten ihan mahtavia vaatteita ja kuvia.

    VastaaPoista
  4. heyyyy ilmeisesti susta tehään jo feikkiprofiileita! (vai onks sulla identtinen kaksonen..?); http://www.facebook.com/profile.php?id=100001642361092

    VastaaPoista