22.11.2011

FINALLY!

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!!!!!


Ignooratkaa kuvien laadukas muokkaus, haha. Tarkoituksenahan oli ottaa mitä vallattomimpia kuvia meikäläisestä kahdenkymmenen ilmapallon kanssa ulkosalla, tanssahdellen pelloilla mutta sieltähän se sade taas kerran yllätti. Niin ja tottahan toki se pimeä..

Mutta nyt ei ole syytä valittamiseen, koska kyllähän noista kuvista jo voi sen päätellä että mulla on tänään synttärit! Kaksikymmentä vuotta pamahti täyteen rytinällä, oon nyt lähempänä neljääkymppiä kuin omaa syntymääni. Ikäkriisihän tässä pian iskee vasten kasvoja ;)

Iloiset uutiset jatkuvat, nimittäin silloin kuin suurin osa teistä lukee tätä tekstiä niin meikäpoika on viettämässä synttäripäiväänsä Tukholmassa! Ihana ystäväni anto mulle ehkä maailman parhaimman synttärilahjan ja lennättää mut naapurimaamme shoppailuparatiisiin ja suo minulle jopa yhden hotelliyön Ruotsissa. Eli kaksi päivää aikaa tehdä ostoksia ja muuta mukavaa.

Palaillaan siis seuraavan kerran Tukholman tuulien kera, minä nautin nyt täysin siemauksin synttäreistäni!

♥ söpö

7 kommenttia:

  1. Minnes ne sun D&G punaset samettiloafferit on jäänyt? Ei oo ainakaan kuvissa näkyny!

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti jäätki sinne ruotsiin

    VastaaPoista
  3. Ikävöin sun bilepostauksia, mutta paljon onnea ! (:

    VastaaPoista
  4. Anonyymi kirjoitti...
    Toivottavasti jäätki sinne ruotsiin

    HAHAHHAHA agree

    VastaaPoista