7.11.2011

Our song is the way you laugh

Nyt on risteilyt risteilty ja ystäväisen synttärit juhlittu. Mä oon vieläkin niin poikki, taitaa tää kahenkympin lähestyminen pikkuhiljaa painaa päälle? ;)

Eilen mulla näkyi jääneen risteilyfiilis päälle, sillä mun päivän asu oli erittäin seilorihenkinen. Rakastan pukeutua välillä niin sanotusti leikkisästi ja vetäistä päälleni asun ihan vaan jonkun teeman mukaisesti, tässä tapauksessa juuri sen laivaston. Paljon ankkureita, purkkarit ja uusi punainen bleiseri, mistä mulle heti tuli mieleen kapteenintakki.







Kengät, sukat, farkut, t-paita ja hattu H&M
Bleiseri UFF
Kaulakoru 5preview

Menon ja meiningin jälkeen mun viimeisimpien päivien kohokohtia ovat olleet ruokakaupassa käynti, näiden kuvien ottaminen ja synttäriasuun tarvittavien kankaiden kiikuttaminen mummille jonka apu on jälleen korvaamatonta :) Täytynee huomisesta alkaen ottaa itseään niskasta kiinni ja keksiä mielenkiintoista tekemistä..

♥ söpö

12 kommenttia:

  1. ootko homo, vai muuten vaan noin muodikas :D?

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva asu, mutta mikä helvetti sun kulmakarvojas vaivaa?!

    VastaaPoista
  3. Jo kauan oon kelaillu, että sulla on niin paljon sellasia vaatteita ettei ne sopis melkeen kellekkään muulle mutta sun päällä kaikki näyttää hyvältä! Miten teet sen :D

    VastaaPoista
  4. Oot ottanu huulikorun pois! Hyvä :) Askel kohti aikuisempaa tyyliä! Vai onko se koru vaan kadonnu blurrin taakse?

    VastaaPoista
  5. Mun mielestä noi vaatteet on ihan hävettävän rumia! Enkä oo ihan varma, näytätkö sä mun mielestä ihan käsittämättömän naurettavalta vai joltain muulta. Sun aikasemmat asut on ollu yleensä jokseenkin onnistuneita (ainakin joskus), mutta en voi sille mitään, että alan vaan nauraa, kun nään sun kasvot. Ei siis niin, että musta pojat ei sais nyppiä kulmakarvojaan/meikata.

    Ja siis voinko ihan uteliaisuudesta kysyä, miksi olet nyppinyt kulmakarvojasi ja miksi käytät puuteria? Mun mielestä sä voisit tehdä jonkun puuteripostauksen.

    Ota ylpeyttä siitä, että olet meikkaava poika.

    VastaaPoista
  6. Mitä vittua minä oikein luen..

    Terveiset /b/:stä

    VastaaPoista
  7. Ois tosi kiva jos tekisit semmosen postauksen missä kerrot sun kesästä tiivistettynä ja liität siihen mukaan kaikenlaisii kuvia:D Siis muitaki ku asukuvia ! :>

    VastaaPoista
  8. oo tää asu on iha mahti :o ! tai no, millon ei ois :)

    VastaaPoista
  9. selasin vähä tätä sun blogia ja pakko sanoa, että moni näyttäis helvetin tyhmältä noissa sun asukokonaisuuksissa, mut sun päällä ne toimii!

    VastaaPoista
  10. Tä on kyl yks parhaista yhdistelmistäsi mun mielestä!! Bravo. Ihana blogi muutenkin. Elise

    VastaaPoista