3.11.2011

Swagger jagger

Hieman yli viikko sitten mun ikivanha tietokoneeni otti ja poksahti. Se on kyllä tehnyt niin pari kertaa ennenkin, mutta jotenkin ihmeen kaupalla äiti on saanut sen aina toimimaan. Oon ilonen että tää kone nyt sentään toimii, mutta vähemmän iloinen olen sitten siitä seikasta että sinne pamahtivat kuulkaas kaikki kuva-, asiakirja- sekä musiikkitiedostot. On mulla joitain kuvia ulkoisella kovalevyllä ja ärsyttää että aina lykkään uusimpien kuvien siirtoa sinne koska se on "liian työlästä" ja "sen voi aina tehdä huomenna". Nyt kyllä otan itseäni niskasta kiinni ja ladon heti ulkoiselle kovalevylleni joka hemmetin kuvan minkä koneelleni lataan. Luojan kiitos mulla on blogi, tänne lataamani kuvat säilyvät kiltisti täällä!

Tajusin tänään että nyt on marraskuu, mikä tarkoittaa sitä että meikäläisen kakskymppiset on päivä päivältä lähempänä. Pian en ole enää teini (salli mun nauraa..) vaan lähempänä neljääkymmentä kuin omaa syntymääni. Kamalaa.. Pidän synttärijuhlani marraskuun vikana viikonloppuna, oon suunnitellut kunnon teemabileet ja oon jo innoissani alkanut kasata omaa asuani kokoon. Mutta näistä lisää sitten myöhemmin kun kaikki on reilassa ja täytän vuosia ;)








Tällaista päällä tänään! Mulla oli eräässä tapaamisessa samantapainen asu päällä ja siitä lähtien oon halunnut ikuistaa sen tänne bloginkin puolelle. Yksi UFFin kolmen euron nahkatakeista pääsi ulkoilemaan, kuten myös ystäväiseni ostama laukku. Mun ei pitänyt ostaa Hennesiltä enää yhtäkään paria kenkiä, mutta kuinkas sitten kävikään? Eli päälläni olevat mustat nilkkurit ovat siis Hennesiltä, kuten kaulahuivini, farkkuni, t-paitani ja hattuni. Nyt on käynyt niin hassusti, etten muista mistä olen ton söpön bambi-kaulakorun ostanut :D Eli jos joku omistaa samanlaisen niin valaiskaa ihmeessä minuakin, missä olen visaani vinguttanut.

Huomenna torstaina olisi lähtö risteilylle duunikavereiden kanssa ja perjantaina ystäväni synttärit. Huhhuh, mitäköhän tästäkin tulee..

♥ söpö

1 kommentti: