18.11.2011

Versacepaniikki

Eilen tosiaan koitti se hetki, mitä monet odottivat enkä minäkään meinannut pysyä pöksyissäni koska olin päättänyt että mähän saan kiikutettua juuri ne vaatekappaleet Versace for H&M-mallistosta kassalle mitä olin netin kautta ehtinyt kuolailla. Se että vaatteet tulivat Aleksanterin kadun Hennesiin myyntiin jo kahdeksalta aamulla yhdistettynä mun unirytmiin ja siihen etten todellakaan ole aamuihmisiä, ei ollut hyvä yhdistelmä. Raahauduinkin kahden ystäväni kanssa paikalle tuntia myöhemmin eli yhdeksältä ajatellen että ei sieltä nyt kaikki jutut voi olla loppu, ainakaan miesten puolelta.

Rullaportaita alas laskeutuessani mairea hymy kasvoillani vaihtui kauhistuksen ja paniikin yhdistelmään huomatessani että oi kyllä, miesten mallistosta kaikki paitsi parit kauluspaidat ja suorat housut olivat loppuunmyyty. Ja enhän minä niitä sinne lähtenyt hakemaan. Yhtäkkiä Nina osoittaa tyhjää rekkiä, missä roikkui yksi säälittävä paita. Samalla hetkellä huomattiin että se säälittävä paita oli juuri se paita mikä mun oli saatava! Kyllä, ainoastaan yksi paita jäljellä ja se oli juuri mun kokoa. Viimeistään tässä vaiheessa väsymys yhdistettynä lievään paniikkiin vaihtui hirmuiseen rynnäkköön kohti sovituskoppia. Sovitin paitaa ja se oli täydellinen. Tässä vaiheessa mua edelleen kyllä ärsytti se seikka, etten saanut toista asiaa mitä lähdin metsästämään. Nimittäin mustavalkoisia housuja.

Jäin sovituskoppiin peilailemaan paitoineni ja samassa Nina lähti katsastamaan mitä naisten puolella oli jäljellä. Yhtäkkiä kuulen Ninan äänen sovituskopin ulkopuolelta. "Mä sain sulle viimeset housut ja ne on just sun kokoa!" En ollut uskoa korviani, reuhtaisin sovituskopin verhon auki ja siinä ne töröttivät. Ystäväiseni oli käynyt ahdistelemassa myyjiä ja kysynyt voisivatko he katsoa mitä kokoa housut mallinuken päällä ovat. Mun kokoahan ne sitten olivat. Mua oikeesti pelottaa että pian mulle tapahtuu jotain ihan kamalaa koska mulle on viime aikoina tapahtunut niin paljon hyviä asioita :D


Miesten mallistosta mua houkutteli siis kaksi juttua ja mä sain kuin sainkin ne molemmat. Oon jo kauan halunnut uuden partypaidan ja nyt sellaisen löysin. Hihaton paita, jossa etupuoli on täynnä hopeisia pieniä niittejä - mitä muuta voisi juhla-asuunsa toivoa?


Kuten jo mainitsinkin, toinen ostokseni oli mustavalkoiset housut mielenkiintoisella printillä!


Siinäpä mun tarina Versace for H&M-mallistosta. Mites siellä ruudun toisella puolen, olitteko paikan päällä tekemässä ostoksia, tilasitteko netistä vai eikö mallisto oikein napannut? Kertokaa mitä tarttui mukaan vai eikö mikään kolahtanut?

♥ söpö

8 kommenttia:

  1. Ei morjens noi housut on käheet ! Vähän ketutti kun en jaksanu itse edes raahautua paikalle :(

    VastaaPoista
  2. KATEELLISUUTTA HAVAITTAVISSA TÄLLÄ PUOLEN RUUTUA. haluaa nähdä housut in action SUN PÄÄLLÄ!

    VastaaPoista
  3. Hienot housut? Ootko töis vai kuinka on varaa noin ostella?

    VastaaPoista
  4. noi housut on aivan mahtavat, nehän on kun sulle tehty! : o

    VastaaPoista
  5. Tee välillä muitakin postauksii ku vaan päivän asuun ja ostoksiin keskittyviä postauksia, ite tykkäsin niistä paljon enemmän:p

    VastaaPoista
  6. Ihan kamalia noi Versace-kamat, vihaan mallistoa yli kaiken jos lappuun ei oltaisi lätkäisty muotitalon nimeä kaikki nauraisivat noille rumiluksille! /:

    VastaaPoista