27.8.2015

SAIL AWAY WITH ME

Mä oon ihan järkyttynyt siitä kuinka nopeasti aika menee. Mitä hittoa, ihan kohta on jo syyskuu. Minne se kesä taas katosi? Jos nyt ihan totta puhutaan niin kyllä se syksy mun puolesta saisi tulla jo rytinällä koska olen enemmän kuin valmis tunkemaan kesävaatteet kaapin perukoille sillä niin paljon syyspukeutumisesta pidän. Kesällä pukeutuminen on pidemmän päälle hurjan tylsää, niitä iänikuisia shortseja ja t-paitoja päällä koska kuumuuden takia ei voi muuta ylleen vetäistä. Syksy on pukeutumisen kannalta ehdottomasti meikäläisen lemppariaikaa enkä malta odottaa että saan kaivaa kaapeistani esille kaikki ihanat neuleet, takit ja huivit. Voi sitä kerrospukeutumisen juhlaa ruskaisten puiden katveessa. ♥

Muutama päivä sitten leikittelin seiloriteemaan sopivasti yhdistellen asuuni raitoja, ankkureita ja purjehduskengät. Kerroinkin aiemmin vieneeni paljon vanhoja vaatteita kirpparille myyntiin ja itseasiassa tässä seilorihenkisessä asussa osana oleva vihreä raitapaita oli kahden euron hintaan tyrkyllä uuteen kotiin mutta oli yksi harvoista vaatteista jotka eivät menneet kaupaksi. Tuumasin että onhan se sittenkin ihan kiva ja kiskaisin sen ylleni. Onni onnettomuudessa selkeästi. ;) Pitkästä aikaa mulla oli asussa paljon värejä. Keltaiset kengät, turkoosia löytyi repusta ja vihreää tietenkin siitä raitapaidasta.

kengät, shortsit ja t-paita H&M / kaulakoru 5preview / aurinkolasit Glitter / reppu Seppälä
 
Tarkoituksenani ei todellakaan ole kuulostaa itserakkaalta mutta mulle tulee silloin tällöin omista asuistani sellainen erityinen "olipas mulla ihana kokonaisuus"-fiilis ja tämä asu lukeutuu niihin. Täytynee alkaa purjehtimaan kun seilorityylit iskee näin kovaa... Tai sitten etsin itselleni purjehtijapoikaystävän joka lihaksikkaine käsivarsineen kääntelee ruoria ja meikäläinen loikoilee kannella ankkurikuosiset vaatteet päällä roikotellen purjehduskenkiäni laineiden yläpuolella. KÄY.
 
 

2 kommenttia:

  1. kertakaikkiaan! ihastuttava asu, kesäinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hurjasti, yksi omistakin lemppareista tältä kesältä. :)

      Poista