27.1.2017

KAKKAPÄÄ

Täällä ollaan matkalaukku pakattuna ja mä olen henkisesti varautunut tähän viikonloppuun. Suuntaan nimittäin tänään Turkuun, tuohon kaupunkiin missä tuntuu siltä että olisin ulkomailla kun en ymmärrä mitä ihmiset puhuu. No ei nyt kai, älkää vetäkö hernettä nenuun. :D Mun meininki tosin näyttää kieltämättä vähän koomiselta ja siltä että olisin menossa pidemmällekin, mulla on oikein vetolaukku ja iso kassi mitä kanniskelen mukana. Onhan se tärkeää että Espoosta asti raahaa mukanaan ison lautapelin mitä kaverit haluaa ehdottomasti pelata ja muita kaikenlaisia erittäin tärkeitä tykötarpeita mistä joitakin en edes kehtaa mainita täällä blogin puolella...

Ennen kun säntään toispuoljokkee ajattelin postailla hieman kuulumisiani ja kuvia joita räpsin viikon alussa ystäväni Miikan kanssa Esplanadin puistossa. Kävin muuten parturissa ja mullahan on nyt sellaiset suunnitelmat hiusteni varalle että haluan pikkuhiljaa eroon "ananastukasta". Eli sivuilta ja takaa kasvatan tukkaani, hetki siinä toki kestää mutta kyllä ne siitä kasvavat, muutamaan parturikäyntiin niitä ei ole enää vedetty lyhyiksi paitsi tietenkin korvien lähettyviltä. Hiuksista tuli tällä kertaa astetta vaaleammat ja seassa havaittavissa myös vaaleampia ruskean sävyjä. Tykkään tosi paljon ja en rehellisesti tiedä minkälaista hiusmallia kohti hiuksia kasvattelen mutta murehdin sitä vasta sitten kun se on ajankohtaista. :) Voisin myös joskus kysellä muiden mielipidettä siitä että minkälaiset hiukset mulle sopisivat, sehän olisikin mielenkiintoista kuultavaa.

Olin alkuviikosta supervihainen säähemmoille? "Talvi väistyy kahdeksi viikoksi kokonaan!!!" huudeltiin. Enhän mä mitään hanskoja tai pipoa aamun rytäkässä mukaani napannut ja se oli virhe. Ankea sää jäätävän kylmän tuulen kera tuntui luissa ja ytimissä ja on muuten tuntunut koko viikon. Taidan lähteä Turkuun toppahaalarissa. Se olisi kelvannut myös aikaisemmin viikolla mutta päälle valikoitui muunmuassa superkiva villakangastakki ruskeine nahkahihoineen, vihreät maiharit ja ruskea megalaukku.

kengät, housut, pitkähihainen ja takki H&M / t-paita Topman / kaulahuivi Glitter / laukku ASOS
 
Ette voi kuvitellakaan miten intona olin kun näin noi Espan koristeet, ihanaa! Jouluun on muuten enää alle yksitoista kuukautta. ;) Ehkä kuuntelenkin joululauluja koko junamatkan.
 
Nyt otan suunnaksi Turun ja lähden junaan aiheuttamaan pahennusta kapsäkkeineni. Mitä mahtavinta viikonloppua juuri sinulle. ♥
 
 

1 kommentti: