1.3.2020

ODOTTAMATON OSTOS

Koskaan ei pidä sanoa ei koskaan. Sen olen oppinut muun muassa pukeutumisen suhteen usein ja se tuli jälleen kerran todistetuksi kun ostin erään vaatekappaleen mitä en ole ikinä omistanut. Olen aina pitänyt kyseistä kledjua minulle sopimattomana mutta tässä kevään lähestyessä katseltuani katumuotia ja vaatekauppojen mallinukkeja, ihastuin itsekin ja hankin itselleni reisitaskuhousut. Laitoin viestiä ystävälleni kun olin ne ostanut ja sain vastaukseksi "hyvällä tavalla yllättävä veto". Valitsin kauppojen hyllyiltä vaaleanbeiget pöksyt. Mulle tuli heti keväinen fiilis kun nämä ensimmäistä kertaa puin ylleni. Vaikka näistä parkkihallissa räpsäistyistä kuvista se ei täysin välity, sinä päivänä oli mielettömän keväinen sää ja tuntui pikemminkin huhtikuulta. Ihanaa, vaikkakin tällä hetkellä ulkona lyllyvä loska saa mielen turhautumaan..

Keväisen fiiliksen lisäksi uusissa reisitaskuhousuissa meikäläistä viehätti niiden moniulottuvuus mitä tulee eri vaatteisiin yhdistämiseen. Voin jo nähdä erilaisia asukokonaisuuksia näiden ympärillä. ;) Varmasti kevään myötä pääsette niitä näkemäänkin. Asenteellista katutyyliä, virallisempaa lookkia ja kyllähän noi nyt täytyy kesäloman vaelluksiakin varten täytyy pakata matkalaukkuun mukaan!

kengät Ecco* / reisitaskuhousut, pooloneule ja aurinkolasit H&M
*saatu

Olen tänään vietellyt vapaapäivää ja fiilistellyt sitä seikkaa että viikon päästä olen kahdeksansadan kilometrin päässä viettelemässä talvilomaani! Niin ihanaa, tätä on odotettu. Pääsen yli viikoksi nauttimaan mökin ja luonnon rauhasta. Voitte varmasti kuvitella että ensi viikko töissä tulee olemaan yhtä loman odottelua mutta kuten sitä sanotaan, odotus varmasti palkitaan. Täytyykin kohta puolin aloittaa pakkaamaan lämpimiä neuleita matkalaukkuun. ;)

Ihanaa maaliskuuta, kyllä se kevät sieltä tulee!

1 kommentti: