5.11.2009

Long time no see

Kuten otsikkokin kertoo, ette ole päässeet lueskelemaan uusia postauksiani pitkään aikaan. Olen taas kipeä, kävin eilen lääkärissä ja verikokeissa.

Nyt sain kunnon diagnoosin, toisinkuin viime kerralla, ja mulla on vakava poskiontelontulehdus ja muuta mukavaa! Sain antibiootteja oikein urakalla, yskänlääkettä ja vielä jotain muuta lääkettäkin täytyy naamaan vedellä.

Mua ärsyttää ja kyllästyttää maata kotona, mutta kai se on parempi nyt levätä kunnolla ettei tule mitään pahempaa tautia?

Toivottavasti ymmärrätte, etten ole postaillut sen takia, että vihaan väenvängällä postaamista. Eli en halua alkaa vääntämään pakonomaisesti postausta tänne, ilman mitään ideaa siitä mitä postaan. Mikään ei ole raivostuttavampaa kuin lukea postausta, mikä on tehty "mun on pakko postata, ihan sama mitä, koska en ole postannut kolmeen päivään"-asenteella.

Tänään päivällä, kun sain itseni raahatuksi ylös sängystä meinasin saada slaagin nähdessäni pihalla viiden sentin kinokset lunta! Vihaan talvea ja syksyä, loskaa ja sadetta.. Saan kylmiä väreitä kun ajattelenkin ääntä, mikä lähtee jalkojen alla narskuvasta kovasta lumesta tai auton ikkunoista skrapattavasta jäästä.. Hrr!

Koska haluan kesän nyt ja heti takaisin, päätin kapinoida talvea vastaan ja kuvasin kaikki sekaisesta huoneestani kuumehöyryissäni löytämäni aurinkolasit :)




















































Ps. Tiedän, että kahdet laseista eivät ole aurinkolaseja vaan rillejä ilman vahvuuksia ;)

Mua ärsyttää niin paljo, että oon kipeenä!!! Mulla on ainakin kaks tosi kivaa postausta mielessä, jotka toteutan heti ku paranen.

Olisko teillä jotain mahtavia ideoita, joita voisin mietiskellä :)

Ainiin, 17 päivää niin mä oon aikuinen :D
Ja mun on pitkään pitänyt kertoa, että siskoni Jonna sai töitä eräästä kampaamosta Helsingistä! Tulipas sekava loppu..

Toivottavasti palaillaan mahdollisimman pian!

♥ söpö

Ps. Mulla on kaksi lippua seisomakatsomoon Pinkin keikalle myynnissä, satasella lähtee molemmat! Laittakaa sähköpostia, jos kiinnostuitte.

39 kommenttia:

  1. Ootko ottanu huulilävärin? ;o Sopii sulle! Näyttää muuten kivoilta nui sun hiukset tolleen normaaleina. :)

    VastaaPoista
  2. parane pian :)<3

    t. hartsa

    VastaaPoista
  3. multa löytyy aurinkolasis numerot 18 ja 22 :Dd
    on pakko sullekki lesota et arvaa ketä sai liput twilight - uusikuu leffan yöennakkonäytösee (ensi-iltaa) joka on 20.11 klo 00:02 8)

    VastaaPoista
  4. haha noi synttärilasit :D

    VastaaPoista
  5. Aaa niin paljon kivemman näköistä ilman sitä blurrausta! : D

    VastaaPoista
  6. kivoja aurinko laseja, tykkään=)

    VastaaPoista
  7. Mikset oo menossa kattoo Pinkiä? (:
    Mie oon :)

    VastaaPoista
  8. Olitko tiistaina 3.11 leffassa katsomassa 100 days of summer ? :-)

    VastaaPoista
  9. miks myyt noi liput kalliimmalla ku ne oikeesti maksaa ?

    VastaaPoista
  10. Anonyymi: Joo oon, varmaan puoltoist vuotta sitte :DD ... Kiitos!

    hartsa: Yritän :)

    Julius: Aijaa! :D Ite en oo kiinnostunu Twilighteista..

    Anonyymi: Yritän :)

    Anonyymi: :DD

    Anonyymi: :)

    Anonyymi: Kiitos! :)

    Anonyymi: En saanutkaan ketään mun mukaan, koska kaveri muutti Espanjaan :D

    Anonyymi: En.

    Anonyymi: 49 euroa maksaa oikeesti ja myyn 50e/kappale. Euron kalliimmalla, kauheeta..

    VastaaPoista
  11. näkeeks noista tokassa kuvassa olevist laseist läpi ? vai onks ne vaa niinku semmoset et ei nää läpi,niinku sillai :DD

    VastaaPoista
  12. Onks sul marraskuun 17.pv synttärit? nimittäi mullaki on sillon :D:D ja hahahaah näin viel loppuun et mullaki on poskiontelon tulehdus, et very jees. pitäis viel käydä se possunuha rokote hakee ku oon riskiryhmäs, ellei sit oo seki jo nyt...

    VastaaPoista
  13. Anonyymi: Näkee läpi :D

    Anonyymi: Mulla on 22.11 ! Kaikki on kipeenä, kamalaa..

    VastaaPoista
  14. toi neljäs kuva on ihan pirun hieno!

    VastaaPoista
  15. Mullakin on synttärit 22.11 :D

    VastaaPoista
  16. mäkin olen vähän kipeenä :(:((
    toivottavasti ei nyt tuu mitään sikainfluenssaa:| aioks ottaa sen sikainfluenssarokotteen?

    VastaaPoista
  17. http://1.bp.blogspot.com/_-1-iQ_Q05Lo/SvM1KS3awpI/AAAAAAAACn0/Q3Hg-wOwFS4/s1600-h/aurinkolasini10.jpg ihana kuva ! :)

    VastaaPoista
  18. Tää ei liity mitenkään tähän postaukseen, mut mä ihailen sun pukeutumis tyyliä, harvoin tietsä näkee poikii jotka panostaa ulkonäköönsä. Sä oot kuullu tän varmaan miljoona kertaa mut aaa oikeesti. ;DDDDd

    VastaaPoista
  19. paaaaskaa, koita keksii jotai uutta ! :D juu mut parane !

    VastaaPoista
  20. toi sun karvalakkis vie vähä tota kesäfiilist noist kuvist ;D

    VastaaPoista
  21. voiku oot söps. :DD

    VastaaPoista
  22. shiki: Voi kiitos :)

    Anonyymi: Oi siistii!

    jeejee: No se tästä viel puuttuiski et sekin pamahtais.. Tuskin otan :D

    sanni: Aww kiitti :)

    Anonyymi: Kiiitos :) En malta oottaa et pääsen taas ihmisten ilmoille ja pukeutumaan kunnolla, en jaksa maata kotona kipeenä...

    Anonyymi: Yritän<3

    tea: Haha, kieltämättä ;D

    Anonyymi: :))

    VastaaPoista
  23. en tiedä ootko joskus maininnu jossain postauksessa tästä tai muuta, mutta ois kiva tietää, luetko kuin paljon muita muotiblogeja? jos, niin mitä c-:

    VastaaPoista
  24. repesin kyllä ja paljon! :D

    "meinasin saada slaagin nähdessäni pihalla viiden sentin kinokset lunta!"

    kunnon kinosket :--------D

    VastaaPoista
  25. ihania laseja sinulla <3 :)

    VastaaPoista
  26. sanna: No satunnaisesti joitain..

    ansby: Haha :DD No en oo tottunu näkee täällä etelässä paljon lunta vaan mökillä :DD No on kinokset!

    Anonyymi: Kiitos :>

    VastaaPoista
  27. Paljonkos muuten maksoit Dieselin talvitakistasi? =)

    VastaaPoista
  28. onpas sulla monet aurinkolasit :o
    noi 3.viimeset oli aika veikeet :D

    VastaaPoista
  29. pakko kysyy, pidätkö itseäsi komeena

    VastaaPoista
  30. Anonyymi: Tais olla 199e!

    Anonyymi: Onhan ne :D

    Anonyymi: En, söpönä kylläkin ;)

    VastaaPoista
  31. Aaaiii... Sulla on vaa tollanen pikku-liuta noita arskoja:)))


    :DD

    VastaaPoista
  32. aww, oot ihana <3 !

    VastaaPoista
  33. nyyh uutta postaust tänne :d oon iha ''iix eiks vIeläKää oo UUt p0stAusTT?!?!++'' :D:D

    VastaaPoista
  34. sun nenä on mun molon kokone !

    VastaaPoista
  35. Heidi: Haha nii on :)

    Anonyymi: Aww kiitos :)

    Julius: Yritän nyt kehitellä postauksia ku oon jo parantunu melkeen :)

    Anonyymi: No sullapas on pieni!

    VastaaPoista
  36. tää on tosi rasittavaa odottaa nykyää yht postaust melkee viikon!!! mitä tä oikee tarkottaa!!!!!!!!!!!

    oon ihan masentunut ;s

    VastaaPoista
  37. näytät niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon söpömmältä näis kuvissa ku sun hiukset ei oo sillee laitettu eikä noit kuvii oo blurrattu mutta jokanen tyylillään ::)

    VastaaPoista
  38. tarviiks sun otsikotki repii muitten blogeist :D ei juma

    VastaaPoista