7.5.2011

Make a wish

Tervetuloa minun blogiini, jossa luonnollisesti minä päätän milloin postaan ;) Jos joku on tottunut lukemaan blogeja joissa postataan jokaikinen päivä kymmenen kertaa muunmuassa siitä mitä söi aamiaiseksi niin lukekoot sitten niitä, eivätkä mun blogia jota en päivitä "ikinä".. Voi rakkaat, päivitän blogiani silloin kun mulla on oikeasti jotain asiaa, kun mua huvittaa tai keksin jonkun muun syyn miksi klikkaisin "uusi teksti"-nappulaa.


"Otanpa eteisessäni asukuvat hätäisesti ennen lähtöä duuniin", "postaanpas tässä kuvan blogiini aamupalaksi syömästäni porkkanasta" tai "jee sain Paavo Pesusieni-vappupallon"-postaukset eivät ole ihan mun juttu. Yritän luoda blogistani, niin tekstistä kuin kuvistakin, sellaisen mitä itsekin voisin kuvitella lukevani. Eli esimerkiksi yritän panostaa blogini kuviin, koska itsekin tykkään lukea blogeja missä kuvat on suuressa osassa. Ja minkäs mä sille voin, että tykkään valokuvista mitkä on otettu luonnonhelmassa tai ylipäätään ulkona (toki myös muistakin).


Uskon että kaikki jotka pitävät blogia, kirjoittavat sitä tottakai muille mutta myös itselleen. Mulle itselleni ainakin tulee hyvä mieli kun olen saanut siirrettyä valokuvat koneelle, valitsen niistä parhaat ja julkaisen ne täällä jotta muutkin saisivat niistä nauttia. Vaikka kaikki eivät näytä sitä ymmärtävän, mulla on muutakin elämää kuin ajatella pakonomaisesti postaamista. Näen muunmuassa ystäviäni ja aloitin työt viime viikonloppuna. Ja älkää yrittäkö vääntää tästä sellaista, että mua ei kiinnosta koska kiinnostaa - ja paljonkin.


Olisin halunnut kirjoittaa asian tiimoilta ja vähän ylikin vielä enemmän, mutta huomasin just kellon lähentelevän kahta ja mun pitää herätä huomenna töihin. Hups. Ehkä palaan asiaan myöhemmin tai yhden hieman eri asian tiimoilta.. ;)



Maiharit, aurinkolasit ja hattu H&M
Maihinnousutakki H&M Fashion against aids
Farkut Zara
Kaulakoru 5prewiev

Mulla olis tähän loppuun yksi pyyntö. Kuten jo mainitsin, valitusta on tullut postaustahdista mutta myös muustakin. Haluaisin kuulla pitkästä aikaa postaustoiveita maan ja taivaan väliltä - teidän kätösillänne kirjoitettuina. Kirjoittakaa siis tämän postauksen kommenttilootaan toiveita niin toteutan niitä parhaani mukaan vapaapäivinäni :)

♥ söpö

15 kommenttia:

  1. Sun tyyli on kyl muuttunu niin sikana siitä "gallerian söpö" tyylistä.. omg:D

    VastaaPoista
  2. musta olis tosi ihana lukea semmosta postausta kuin "söpö vuosien varrella", eli kuvia sinusta vauvasta tähän päivään asti, jos sulla on vaan kuvia tallessa. :) tämmönen olis mahtava!

    VastaaPoista
  3. oon täs jonkun aikaa lueskellu blogias ja oot ihan oikeesti yllättäny mut :D sulla ON mielipiteitä jihuu, anteeksi et oon koskaan jotai muuta luullukaa! hihii jatkapa samaan malliin.

    VastaaPoista
  4. näytät tuholaistorjujalta

    VastaaPoista
  5. sun blogi on tylsä. ennen se ei ollut, mutta nyt se on. lukijatkin on vähentyneet. harmi.

    VastaaPoista
  6. Kuva missä sulla ei oo mekkiä,sil haluttas tietää miltä näytät ilman.. sil joka kuvassa sul on aika paksu kerros pakkkelia.... :)

    VastaaPoista
  7. "postaanpas tässä kuvan blogiini aamupalaksi syömästäni porkkanasta" söpö sä oot mahtava :DD

    tee päivitetty huonepostaus, kun et ilmeisesti vielä omassa kämpässä asusta!

    VastaaPoista
  8. Mä ainakin pidän sun blogista sen takia, ettei siellä ole niitä "turhia" postauksia ikinä! Mielummin vähän harvemmin, kunhan vain postauksissa on jotain sisältöä. ELi jatka siis samaan malliin!

    Niin, videopostauksen voisit tehdä?

    VastaaPoista
  9. PERHEPOSTAUS!!
    tai sellanen söpö vuosien varrella-hommeli tai videopostaus taikka söpön ihan koko päivä kuvina

    VastaaPoista
  10. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  11. vahingossa löyty kun etsiin eloveena kuvaa ;) mutt tää sivu mennee ehottomasti kirjanmerkkeihin :)

    VastaaPoista
  12. Vaihdoin nettiselainta sen takia, että blogisi näkyisi minulle taas. Internet Explorer ei näyttänyt blogiasi.

    VastaaPoista
  13. Tosiaan, videopostaus ois ihan jees :) Ja sitten kuvin varustettu " Päivä kanssani" - postaus, eli mitä teet, missä menet ja vaikkapa syötkö aamupalaksi porkkanan vai mitä :DD

    VastaaPoista
  14. > videopostaus olis kiva
    > semmoi postaus, johon joku sun kaveri tms olis stailannut sut
    > postaus, johon tulleisiin kommentteihin vastaisit. en nyt tarkoita kettuilla, mutta vastaukset olisi kivoja - ja luulen, että sulla ei ole niin kiireistä ettetkö ehtisi vastailla, koska ei tänne kuitenkaan 1oo kommenttia päivässä tule.

    tyksin blogistas anyway, jeeij !

    VastaaPoista