4.5.2012

DENIM

Tossa vähän aikaa sitten tuunailin vaatteitani. Siitä hetkestä lähtien kun ne onnistuneen muodonmuutoksen jälkeen roikkuivat huoneessani mulla oli palava halu pukea ne päälle. Useat halusivat nimenomaan nähdä kyseiset vaatekappaleet meikäläisen päällä. Vaatteiden kuvaushetkellä kun ei oikein houkutellut vetäistä niitä päälle koska ne olivat litimärkiä ja haisivat vielä melko vahvasti käyttämiltämme kemikaaleilta. Tilanne oli toinen sen jälkeen kun ne olivat pyörineet pesukoneessa uudemman kerran ja tuoksuivat huomattavasti miellyttävämmälle ;)

Päätin iskeä kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja yhdistää samaan asuun niin takin kuin farkutkin. Pyrin muun asukokonaisuuden suhteen yksinkertaisuuteen, jotta tuunaamani vaatteet saivat oikeutta osakseen. Ja sehän nyt on sanomattakin selvää, että tuollaisiin vaatteisiin ei mitä tahansa yhdistelläkään tai asusta saattaisi tulla melkoinen sekametelisoppa. Lopuksi heitin nokalleni uudet aurinkolasit ja päähäni painoin leveälierisen hatun!





Kengät ja hattu H&M / T-paita Seppälä / Aurinkolasit Monki

On se vielä kerran sanottava että mä tykkään! Mites ruutujen siellä puolen, nyt kun olette nähneet molemmat niin sanotusti in action.. Kolahtaako edelleen vai hirvittääkö entistäkin enemmän?

22 kommenttia:

  1. ihanii kuvia <3 laseista miinusta..

    VastaaPoista
  2. Nuo on niin pirullisen siistit:D pakko kokeilla itekin sitä "vaatteiden värinpoistoa" joskus.

    VastaaPoista
  3. Farkut on kyllä ihan järjettömän superit - mieleen tuli että äkkikatselulla voisi luulla siulla olevan shortsit jalassa! :D Tykkään molemmista - ehkä itse kuitenkin erottelisin takin ja housut erikseen :) Mutta siulle käy oikein mainiosti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitosta sullekkin :) Eiköhän sitäkin tulla näkemään että farkut ja takki on eri asuissa, sen verran tyksin noista!

      Poista
  4. Tuo takki on upea ja mä tykkään aivan älyttömästi noista uusista pokista!
    T. Työkaverisi :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti hei :) Arvaa vaan jäikö häiritsemään kuka oot :D

      Poista
  5. farkut ovat _ihanat_!! takki ei ihan iske mutta asukokonaisuuteen se sopii! (:

    VastaaPoista
  6. varsinkin nuo farkut ovat _aivan_täydelliset_. ♥_♥

    VastaaPoista
  7. Hei Söpö! Nyt on jo kevät olis kiva jos vaihtaisit banneriisi kesäisemmän kuvan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heipähei! Itseäni ahistaa toi talvinen banneri, täytyis saada jotain aikaseks.. Oon vaan niin nirso bannereiden suhteen.. Mutta asia on työn alla ;)

      Poista
  8. itse tykkään ihan sikana tuosta takista :--)

    VastaaPoista
  9. oh la laa! aivan mahti kuteet! :)

    VastaaPoista
  10. Heips! Oon lukenut blogiasi jo pitkään ja sun blogista onkin tullut yksi mun suosikeista! Osaat todella hyvin yhdistellä värejä ja asukokonaisuuksia, ja usein ihmettelen miten saat kaikki hirveältäkin näyttävät jutut näyttämään hyvältä sun päällä! Oon itekin miettinyt blogin aloittamista mut mul on sellanen ongelma että oon tosi huono olemaan kameran edessä ja poseeraan :/ tai jotenki näytän aina vaan oudolt enkä yhtään omalt itteltäni... Olisko sulla mitään vinkkejä siihen?

    pakko vielä kysyy että ootko sä tässä videossa?:D http://www.youtube.com/watch?v=25QbOkLmmug

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heipparallaa! Ihanaa kuulla että tykkäät, kiitos kehuista :) Mitäs mä nyt sanoisin, oon aina ollu sellanen ihminen joka nauttii olla niin sanotusti esillä joten mulla se tulee aikalailla luonnostaan. Asennetta peliin vaan niin hyvä tulee :) Voi luoja, mistä sä nyt ton videon repäsit :D Eli siis kyllä olen...

      Poista