30.11.2012

SPIKE OVERDOSE





Niittikengät H&M + DIY / Housut, kaulahuivi ja kauluspaita H&M / Takki Weekday / T-paita Seppälä / Lippis Romwe

Toivottavasti ette kärsi niittien yliannostuksesta, sillä siinä ne paljon puhutut tuunaamani niittikengät nyt olisivat yhdistettynä ihka oikeaan päivän asuun! Kopioin asun missä juhlin syntymäpäiviäni viime lauantaina ja onnistuinkin siinä mutta ulkona vallitsevan lumikaaoksen sekä kylmyyden vuoksi en tohtinut täristä jääkalikkana ilman takkia tai kaulahuivia. Ostin noi täydelliset housut jo aikoja sitten mutten ole voinut käyttää niitä koska halusin korkata ne vasta syntymäpäiväjuhlieni merkeissä ;)

Talven, kylmyyden ja lumen lisäksi vihaan sitä tunnetta kun sormet syyhyten haluaisit päästä käyttämään jotain uutta mutta olet päättänyt ettet voi ja malttamattomana odotat h-hetkeä.. Eräs kaveri muuten tokaisi mulle päin näköä että mun synttärit jatkuu näköjään ikuisuuden koska olen höpötellyt niistä siellä sun täällä, mutta lupaan että aihetta on nyt jauhettu tarpeeksi..

Tajusin tänään että ihan kohta on joulukuun ensimmäinen päivä eikä mulla ole joulukalenteria! Äiti maalaili piruja seinille ja sanoi että haluamaani kalenteria ei varmaan pian enää saa. Joulukalenteri puuttuu vielä mutta yhden asian kanssa olen kerrankin hyvissä ajoin liikkeellä, nimittäin joulukorttien väsääminen alkoi virallisesti tänään. Kuten niittikenkien tuunaamisesta ehkä voi päätellä, rakastan kaikenlaista näpertelyä. Sain yhtäkkiä hurjan inspiraation ja mun oli pakko rynnätä pää kolmantena jalkana Tiimariin, mistä ostin kaikki tarvittavat vermeet ja oon aika innoissani tähänastisista aikaansaannoksistani. Joulunodotus on tämän pojan osalta vihdoin julistettu alkaneeksi.

Synttärit takana, joulu edessä. Siitä varmaan jauhan sitten seuraavat puolitoista kuukautta...

Ps. Oon saanu teiltä viime aikoina ihan törkeen ihania kommentteja, kiitos niistä. ♥ Ootte parhaita!

12 kommenttia:

  1. Onko siellä lunta!!!? :o Miten täällä ei oo... Epistä!

    VastaaPoista
  2. Ihana tyyli sulla <3 noi kengät on kyllä ihan törkeen upeet, ja toi hattu on aivan ihana <3 oot tosi söpskä näissä kuvissa, ja ihan muutenkin :) oot ihan superihana <3<3

    VastaaPoista
  3. miks sun joka asu on ihan täynnä kaikkee mahdollista sälää :( mauton fiilis vaik hienoja vaatteita

    VastaaPoista
  4. onks sul eriväriset silmät? Noista kengistä tuli kyl tosi kivat! :)

    VastaaPoista
  5. sait nyt kyllä uuden lukijan!:) upeeta ku joku uskaltaa olla oma ittensä ja rakastuin sun hiuksiin:D

    VastaaPoista
  6. nii no noi näyttää erivärisiltä noissa joissai kuvissa ::D ihana blogi♥

    VastaaPoista