18.11.2013

INSPIRATION BLOG AWARDS

Lauantaina juhlittiin Indiedays Inspiration Blog Awardseja. Nappasin ihanan Ninan aveciksi käsivarteeni ja suuntasimme seitsemäksi Klaus K Livingroomiin joka oli todella hieno juhlapaikka. Puhutaanko tässä välissä vaatekriisistä? Kuten arvata saattaa, juhlien dresscode oli inspiration ja tuhansien asujen jälkeen päädyin tummanpuhuvaan asuun missä oli osana jotain mitä olen itse tuunannut. Raitahousut jalkoihin, paljettipaita päälle, olkaniititetty takki niskaan, diskopallohuivi kaulaan ja kiiltävät sähkönsiniset kengät jalkaan. Ei ainakaan kimallusta puuttunut meikäläisen menosta. ;)

Ilta oli todella ihana, tosin siitä ei ikinä seuraa mitään hyvää kun mut ja ystäväiseni päästää juhliin missä pöydät notkuvat kuohuvaa.. Kävästiin kuvattavina valkoista seinää vasten, mikä selittää virallisten asukuvien puuttumisen omasta kamerasta. Itse palkintojenjakotilaisuus meni osittain ohi, tapasin nimittäin juhlissa ensimmäistä kertaa aivan ihanan Inan jonka kanssa juttua ja naurunremakkaa olisi varmasti riittänyt vielä monen monta tuntia juhlien jälkeenkin.. Ollaan kyseisen neidon kanssa kommentoitu toistemme blogeja ja oli niin huippua vihdoin tutustua noin ihanaan ihmiseen. :)

Toinen asia mistä olen erityisen innoissani, oli minua eniten inspiroivan blogin kirjoittajan tapaaminen. Andreas Wijk oli nimittäin vierailemassa juhlissa ja tottahan toki vaihdoin kuulumisia hänenkin kanssaan. Olen lukenut miekkosen blogia vuosikaudet ja oli mieletöntä vihdoin tavata hänet. Aivan mahtava ja hauska tyyppi. Höpöteltiin niitä näitä blogeista ja niiden vierestä. :)

 
Kamerani kuvasaldo ei ole päätä huimaava, mutta eikös se niin mene että hyvissä juhlissa sitä kameraa ei koko ajan jaksa räpsytellä vaan nauttii mahtavien ihmisten seurasta? Takana ihan mahtava ilta, hurja kiitos siitä Indiedaysin suuntaan. Tällaista ehdottomasti lisää!
 
 

8 kommenttia:

  1. Heh, siinä illan loppuessa mun osalta, en saanut selville kummalla teistä Ninan kanssa on blogi, kun porisitte mun ja kaverini kanssa, mutta nythän se selvisikin! :) Mukavat juhlat oli! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mahtavaa että löysit tänne! Oli kiva porista :) Terkkuja!

      Poista
  2. Oon vähä kade..... Ihanan oloiset juhlat ja Andreas!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä ihanaa tavata kyseinen miekkonen eikä juhlissakaan mitään vikaa ollut, tuli varmasti postauksestakin ilmi.. ;)

      Poista
  3. Tuun tänne huutelemaan, että oli muuten mega makeet kengät sulla!!! Ihastelin niitä jo sun takana siinä jonotellessa tuonne Klausk:hon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos huuteluista! :) Ne on kyllä mun suosikit juhlakengistäni, ihanaa jos ihastutti myös muita :D

      Poista
  4. Oon samaa mieltä että näitä juhlia useammin! :)

    VastaaPoista