17.1.2014

HELSINKI CITY BOY

"Joni mä oon oikeesti tosi ylpee susta!" tokaisi ystäväni kun tavattiin keskiviikkona Kampissa yhdeltätoista. Mä en todellakaan ole aamuihmisiä ja olin melkoisen ylpeä itsestäni kun herätyskello paukahti soimaan varttia vaille yhdeksän ja nousin ylös pirteänä kuin peipponen.

Oli taas niitä aamuja kun kauhuissani katsoin lämpömittarin miinusasteita ja pukeuduin vain ja ainoastaan sen perusteella etten jäätyisi. Kahdet lämpöiset sukat jalkoihin, aluspaita t-paidan alle unohtamatta tietenkään aina niin ihania pitkiä kalsareita jalkoja lämmittämään. Huivi tiukasti kaulan ympäri ja nahkahanskat kätösiin. Keskustassa ei lumikinoksia pahemmin kaduilla näkynyt mutta hiton kylmä tuuli puhalsi ja teki tehtävänsä. Oltiin liikkeellä lounasaikaan ja suunnattiin Memphisiin syömään leivät tonnikalatäytteellä. Oli muuten todella maukasta.

kengät, housut, kauluspaita, takki ja hattu H&M / laukku ja hanskat Zara /
huivi Glitter / neule Weekday

Tarkoitus oli kiertää vaatekaupat kaukaa mutta yhtäkkiä suustani kuului "mitäs jos käydään vaan ihan nopeesti Weekdayssä?" Niinhän me sitten käytiin ja arvatkaa mitä? En ole aikoihin törmännyt yhtä hulluihin alennuksiin. Ostin kolme svetaria joista kaikkia olen himoinnut kyseisessä puljussa laittoman monta kertaa. Yhtä olen sovittanutkin ja pohtinut kauan ostaisinko sen vaiko en. Onneksi en ostanut koska nyt sain kolme täydellistä paitaa joista kaikki maksoivat neljä euroa kappale! Jokaisen normaali hinta lähenteli neljääkymmentä euroa. Oon vieläkin ihan fiiliksissä.. :D
 
Olen sitä mieltä ettei rakkaassa kotimaassani voi omistaa liikaa lämpimiä svetareita. Täytyyhän vuodenaikojen kylmiltä ajanjaksoilta pystyä suojautumaan tyylikkäästi. ;)
 
Hulvattoman hauskaa viikonloppua! :)
 
 

2 kommenttia:

  1. kivoja kuvia :-) itse ostin myös alennustuotteita weekdaysta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! (: Hah, hyvä tietää etten ole ainoa uhri.. :D

      Poista