24.9.2017

PASKA SYKSYINEN VIIKKO

Ihanaa, sunnuntai. Mulla on ollut paska viikko, eikä musta sen takia ole hetkeen kuulunut. Pahoittelut siitä mutta mä olen vähän sellainen ihminen että jos ei huvita sen koommin somettaa niin en sitä väen vängällä tee. Täällä ollaan, toivotaan että uusi viikko tuo mukanaan vähän parempaa fiilistä. :) Älkää kuitenkaan nyt kuvitelko että mä ihan mieli maassa olisin ollut - ei suinkaan. Vähän on ollut mieli maassa ja sellainen "plööööh"-fiilis. Mutta arvatkaapa mikä piristää kummasti meikäläisen mieltä? No syksy ja erityisesti syyspukeutuminen.

Mä kerrassaan hullaannun joka syksy kun pystyy pukemaan päälle enemmän kerroksia kuin kesäisin ja saa kaivaa kaapista esiin ihania neuleita ja takkeja. Voi kuulkaa, viiletin yhtenä päivänä menemään juuri sen näköisenä että mun asua katsellessa varmasti jokaiselle tulee mieleen syksy. Ruskean eri sävyjä, muhkea ylipitkä neuletakki, skottiruutuinen flanellipaita ja vielä ohut villakangasbleiseri viimeistelemässä syksyisen lookin.

Tänä syksynä olen erityisen hullaantunut skottiruuduista mikä on iloinen yllätys, ennen en ole niitä sen koommin fanittanut. Ihanat villakangastakit ovat aina mieleeni ja kirppiksiltä omaan ostoskoriini eksyy laittomankin usein juuri tällaisia ohuita villakangasbleisereitä mitä voi hyvin käyttää syksyisin takkeina. Villakangastakeista puheen ollen, aion hankkia itselleni uuden kunnon villakangastakin jolla pärjään syksyn ja talven. On mulla muutama villakangastakki jo ennestään mutta eräs kaverini sai mut innostumaan omasta supertyylikkäästä takistaan.. Täytynee siis lähteä täydellisen takin metsästykseen mitä pikimmiten. ;)

kengät, housut ja flanellipaita H&M / neuletakki Bershka /
bleiseri Punaisen ristin Kontti / laukku Jimmy Choo for H&M
 
Uusi viikko ja uudet kujeet, toivotaan. Ryntään muuten huomenna noutamaan varaamani kaksi lippua Kaija Koon joulukonserttikiertueelle ja perjantaina säntään tatuoijalle jatkamaan tatskaani. Sitten jysäytän ilmoille kuvia niin pääsette tekin ihastelemaan tai paheksumaan uusinta leimaani. :D
 
Ainiin herranen aika, maailman paras paketti saapui meitsille vihdoin ja viimein. Ensi viikolla päästään yhdessä ihastelemaan senkin sisältöä. Kyllä mä uskallan sanoa että uudesta viikosta on tulossa parempi kuin tästä. Kai. Toivottavasti... Pahoittelut vielä blogihiljaisuudesta, nyt palaan kyllä nopeammin asiaan. Ihanaa huomenna alkavaa viikkoa sinullekin. ♥
 
PS. TASAN KOLME KUUKAUTTA JOULUUN!!!!!!!!!!
 

1 kommentti:

  1. Minusta on ihanaa että sieltä löytyy toinenkin jouluhullu 😃 Ja upee syys look!

    VastaaPoista