21.5.2018

DRINKSUILLA HELSINGIN KATTOJEN YLLÄ

Meikäläinen on virallisesti seonnut. Olen tänään nauttinut neljän päivän vapaaputkeni viimeisestä vapaasta hilluen boxereissa parvekkeellani, yritän epätoivoisesti ruskettaa kalkkunan värisiä koipiani. Tein itselleni oikein tukikohdan tänne. Heitin Paavo Pesusieni-viltin partsille, raahasin kannettavani mukanani ja laitoin musat soimaan. Yhdessä vaiheessa saatoin nukahtaa hetkeksi mutta olen kyllä saanut muutamat kuvat käytyä läpi ja rustailtua postauksia. Eli ei mikään ihan turha päivä siis. Saattaa kyllä hyvinkin olla että tästä päivästä ainoa asia mitä käteen jäävät ovat nämä postaukset joita olen tässä näppäimistö sauhuten rustaillut. Rusketus saattaa jäädä unholaan, en vain yksinkertaisesti rusketu hirveän helposti - sen olen lukuisina kesinä oppinut.

Tänään olen tehnyt tukikohtani omalle parvekkeelleni, muutama viikko sitten teimme ystäväni Ninan kanssa tukikohdan Helsingin kattojen ylle. Silloin nimittäin suuntasin ystävä käsivarressani uuden kattoterassibaarin avajaisiin aivan Helsingin ytimeen. Más Rooftop Bar on hotelli Scandic Simonkentän uusi kolmeen suuntaan avautuva kattoterassi. Kattoterassilla on vieraiden käytössä kaukoputkia millä voi tähyillä vaikkapa Helsingin nähtävyyksiä. Olin erittäin positiivisesti yllättynyt ja aion ehdottomasti kesäisillä reissuillani keskustaan poiketa drinksuille tuonne. Ystävällinen henkilökunta, mahtavat näkymät (kyllä, myös näköalat haha) ja hyvät tarjoilut. Ja se sijainti, varmasti yksi parhaimmista. Kelpaa!


kengät Topman / housut Zara / t-paita ja aurinkolasit H&M / bleiseri French Connection 



Ryntäsin tuohon tapahtumaan työpäivän jäljiltä ja mulla oli alle puoli tuntia aikaa pynttäytyä iltaa varten. Nyt kun näitä kuvia katselen, kyllä mä ihan hyvin onnistun kiireessäkin laittautumaan. :D

Más Rooftop Bar löytyy tarkemmin kuvailtuna osoitteesta Simonkatu 9. Kiitos hei vielä Scandicin tyypeille kutsusta, meitsin voitte varmasti bongata kattoterassiltanne kesän aikana. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti