24.1.2019

MELKEIN KUOLIN TURUSSA

Luojan kiitos ainoastaan melkein! Olin ehtinyt olla ystäväni Jannin seurassa muutaman tunnin kun bussikuski meinasi tappaa mut. Oltiin jäämässä pois kyydistä, kuski avasi ovet ja kun olin astumassa alimmalle portaalle päätti hän pistää kaasun pohjaan. Ehdin heittäytyä takaisin kyytiin ja jäimme sitten seuraavalla pysäkillä onnistuneesti. Että terkkuja vaan tähän alkuun sille bussikuskille. Se tästä nyt olisi vielä puuttunut että olisin kuollut ennen huikeaa viikonloppua! Onneksi niin ei kuitenkaan käynyt. Matkustin siis Turkuun viime perjantaina. Tuohon kaupunkiin missä joku kerran tunnistettuaan mut blogini kautta huusi mulle kadulla "painu v*ttuun mun kaupungista, söpö."

Ystävälläni oli lauantaina uuden asuntonsa tupaantulijaiset. Suunnattiin perjantaina Myllyyn syömään ja shoppailemaan, lähinnä tykötarpeita tupareihin. Olin jo kauan halunnut keilaamaan ja pääsin tyydyttämään isojen pallojen hipelöimisen halujani perjantaisena iltana Bowleriin. Sain mä muutaman täyskaadonkin aikaiseksi mutta hävisin ystävälleni. Ei se voittaminen, vaan hauskuus. Käytiin illalla istumassa muutamien drinksujen äärellä ja lauantaina heräsimme elinvoimaisina uuteen päivään.

Tapasimme päivällä ystävämme Heinin keskustassa ravintola Storagen edessä minne olimme varanneet brunssin. Pakko heittää tähän suuret suositukset, todella viihtyisä paikka ja todella kattava tarjonta ruuan suhteen. Pari tuntia söimme ja nauru raikasi, vietimme oikein sitä kuuluisaa ystävysten laatuaikaa. Brunssin jälkeen oli aika suunnata hissukseen kohti illan juhlapaikkaa missä panimme paikat kuntoon, väsäsimme boolin ja pystytimme pöydän beer pongia varten. Ilta oli täynnä vanhoja tuttuja ja uusia tuttavuuksia. Ihania ihmisiä, se tiivistänee tuntemukseni parhaiten!

kengät Ecco* / housut Kenzo x H&M / t-paita ja pitkähihainen H&M / takki 2nd hand /
kaulahuivi Glitter / laukku Zara
*saatu

farkut H&M / t-paita Weekday

Oli siellä juhlissa kuumien kimmojen lisäksi kuumia kollejakin. Lupaan ensi kerralla ottaa selfien kaikkien hottiksien kanssa! On varmasti sanomattakin selvää että meikäläisellä oli huisin hauskaa Turussa vaikka lähellä kuolemaa kävinkin. Se ei meikäläistä lannista vaan haluan Turkuun mahdollisimman pian uudestaan.

Tällä erää mulla ei ole muuta lisättävää kuin että... Jos Turku on Suomen perseenreikä niin sehän on mulle hyvä, mä tykkään hyvistä pepuista. ;)

4 kommenttia:

  1. Huh huh, nyt on kyllä ollut todella vakava läheltä piti-tilanne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä muuta sano, onneksi säikähdyksellä selvittiin!!

      Poista
  2. vitsi mä repeilin kun luin tätä :-D oot mahtava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiva kuulla että rustailuni saa tollasiakin reaktioita aikaan :D

      Poista