24.2.2019

TÄÄLTÄ TULLAAN, KUUMIKSET

Siis voi hyvä luoja, mun postaustahti on yhtä ankea kuin tämä alkuvuosi. :D En tosiaan ole mikään talven ylin ystävä ja olen tänä talvena yrittänyt tehdä mahdollisimman paljon kivoja suunnitelmia vapailleni. Siinä olen kyllä onnistunut oikein mainioin lopputuloksin. On ollut reissua Turkuun ja Tallinnaan, mukavia hetkiä ystävien kanssa ja muuta mukavaa. Uusimpana tulokkaana listalle saan pian lisättyä Tukholman reissun, lähden nimittäin tänään ystäväni Sannan kanssa risteilylle kohti komeita ja tyylikkäitä miehiä. ;) Ihana extempore-matka ja olen jo nyt into pinkeänä siitä että meille tulee superhauskaa. Luottoystävän kanssa ei voi mennä pieleen!

Mistä pukeutumiseen liittyvästä asiasta tietää että meikäläisellä on kevättä rinnassa? Farkusta tietenkin. Aurinko lämmitti tossa yks päivä niin ihanasti että meitsi vetäisi jalkoihin jopa polvista rikkinäiset farkut. Heitin vielä farkkutakin päälle ja farkkuasu oli syntynyt. En toki vielä tohtinut viipottaa kaduilla ohuessa farkkutakissa joten tämä vuorellinen versio oli kuin omiaan tuomaan sitä kuuluisaa kevätfiilistä kuitenkaan saattamatta mua hypotermiaan. Kevätfiiliksestä puheen ollen, en voi sanoin kuvailla miten paljon mieltäni kiihottaa ajatus kevyemmistä vaatteista jotka maltillisina roikkuvat vaaterekissäni. Malttakaa vielä hetki rakkaani, kyllä odotuksenne "pian" palkitaan ja pääsette haukkaamaan raitista ulkoilmaa..

kengät Ecco* / farkut Jack&Jones / kauluspaita Idle Man* / takki ja aurinkolasit H&M
*saatu

Tällä hetkellä matkalaukussani on ainoastaan käärmeennahkaiset nilkkurit joten sen täyttäminen on puuha mihin nyt ryhdyn. Kotiudumme tiistaina aamulla ja lupaan palata asiaan täällä blogin puolella viimeistään keskiviikkona. Niin ja siitä Tallinnan reissustakin on postausta tulossa. Johan mä olen risteilyihmiseksi heittäytynyt.

Tack och adjö!

1 kommentti: