18.5.2019

PANEN SUT NIMEÄNI HUUTAMAAN

Juhuu, täällä ollaan! Tällä hetkellä kotisohvalla mutta postauksessa Lontoon kattojen yllä. ;) Tämä viikko on meikäläisellä mennyt viisuhumussa - on nimittäin jälleen vietetty yhtä vuoden parasta viikkoa. Viisuviikkoa olen juhlistanut sonnustautumalla mustaan paljettitakkiini tiistaina ja torstaina viiletin hopeassa paljettitakissa. Olin molemmat päivät töissä ja toimin sellaisena viisulähettiläänä että oksat pois. ;) Lähden kohta töihin ja päälle pääsee tietenkin se paljettitakeistani hienoin, eli kultainen. Töistä rynnistän suoraan ystävälleni missä meillä on tiedossa viisukatsomo mahtavine eväineen.

Ihanaa, viisufinaalin jännittämistä olen odottanut jo melkoisen tovin ja lempikappaleet olen osannut ulkoa aikoja sitten. Aloitan viisuihin liittyvät salapoliisityöt jo hyvissä ajoin alkuvuodesta. Tänä vuonna tuli muuten kuluneeksi tasan kolme vuotta siitä kun pääsin bloggaajavieraaksi Tukholmassa järjestettyihin viisuihin ja elin unelmaani. Toivottavasti vielä jonain päivänä pääsisin viisuhumua fiilistelemään paikan päälle ja enköhän, kyllä mä sen verran hullu Euroviisufani olen. ;) Tänä vuonna ehdottomiin suosikkeihini kuuluvat Kypros, Norja ja Ruotsi. Mukana on muitakin todella hyviä biisejä ja tiedossa on taatusti jännät paikat.

Viisuhypetyksestä Lontooseen. Pääsiäislomallani aurinko helli minua koko loman ja päivänä josta postasin aikaisemmin poikettiin yhdessä siistissä paikassa mistä nyt teille kerron. Kyseessä on ravintola nimeltään Madisson, mistä on mielettömän siistit näkymät. Pystyy ihailla keskustaa yläilmoista ja aivan vieressä komeilee St. Paul´s Cathedral. Meillä oli sen verran suunnitelmia kyseiselle päivälle ettei menty ravintolan puolelle vaan valittiin näköalapuoli (Roof Terrace at One New Change) minne oli eri jono kuin ravintolaan. Olen Instagramissa nähnyt lukuisia kuvia kyseiseltä paikalta, eikä oltu ainoita jotka samoilla kuvausaikailla tuonne saapuivat. Uskokaa tai älkää, ihan meitsin vieressä posetti tyttö ja ympärillä kuhisi ihmisiä. Ei se menoa haitannut vaan me annettiin mennä. Strike a pose!

Postauksen otsikkohan on vain #viisukäännös tämän vuoden lempiviisuni suomenkielisestä tekstityksestä. ;)

Nyt heitän ylleni kultaisena kimaltavan paljettitakin ja aloitan tämän viikon kolmannen päiväni discopallona. Oikein ihanaa viisufinaalia kaikille! Taidan heittää vielä ihan vain varmuuden vuoksi hiusglitterin laukkuun, koskaan ei voi tietää mitä viisuviikon pääpäivä tuo tullessaan. ;)

1 kommentti: