14.6.2015

DEAR INTERNET GODS

Virtuaalimaailmalla on selkeästi jotain meikäläistä vastaan..... En tiedä olenko ainoa jonka Blogger on viime aikoina sekoillut ja jos olen niin en voi muuta tokaista kuin että "niin mun tuuria". Olen muunmuassa toissapäivänä ja eilen illalla yrittänyt postausta rustailla - tuloksetta. Nyt töllötän kuitenkin edessäni avautuvaa valkoista tekstikenttää ja pamauttelen näppäimistöäni kirjain toisensa jälkeen. Joku jo raivon partaalla haukkui minut pelleksi koska en pitänyt lupaustani siitä ettei tätä postausta tarvitse odottaa viikkoa. Pitihän se arvata että se lupaus meni reisille mutta ainakin yritin, internetjumalat vain olivat toista mieltä.

Mites ruudun siellä puolen rullailee? Mulla oli tänään viides päivä kuuden päivän työputkesta ja huomisen jälkeen hellittää. Olen kieltämättä aika paljon töitä tehnyt tässä alkukesästä.. :D Kävin tosiaan ottamassa toisen tatuoinnin tiistaina! Olen niiin innoissani koska leimasta tuli todella hieno ja ehkä sanomattakin selvää, erittäin meitsin näköinen. Hetken aikaa joudutte kuvia ja tarkempaa reportaasia tatskasta odottaa sillä haluan kuvien olevan hienoja eikä missään vessassa keltaisessa valossa räpsittyjä. Odotan jo huvittuneena "etkö sä hyvä poika ymmärrä että toi on sussa koko elämän ajan?" Ai mitä, eikö se huuhtoudukaan pois kun käyn suihkussa? ;)

Sain myös eräänä päivänä kokea jälleen maailman tyydyttävimmän tunteen. Nimittäin sen kun astelee ulos parturista uuden kuontalon hulmutessa kesäisessä tuulessa auringon lämmittäessä farkkutakkia! Siistittyjä hiuksianikaan ette vielä pääse ihastelemaan vaan saatte tyytyä erään erittäin sateisen duunipäivän jälkeen ikuistettuihin asukuviin. Sopii kieltämättä teemaan sillä täällä etelässä on ainakin ollut aivan järkyttävä sää aina aamusta iltaan asti.

kengät Primark / shortsit H&M / t-paita Bershka / takki Weekday
 
Mitäs mä juuri viime postauksessa hehkutin? No niitä sporttisia asuja ja etenkin shortsien sekä legginsien yhdistelmiä. :D Heh. Ehkä ihan hyvä että oikein urakalla käytin kyseistä yhdistelmää koska nyt en hetkeen moista halua käyttää sillä otin uuden tatuointini oikeaan jalkaani. Löysät housut ovat olleet suosiossa viime päivinä. Mutta mutta, lysähdän nyt sohvan nurkkaan kuin Heikki Amandan lattialle konsanaan.
 
Vielä huomisen painan duunia ja sen jälkeen olen hetken vapaa kuin taivaan lintu. Palailen uusien tuulien kera tiistaina. Ja ihan oikeasti tiistaina. Mikään maailman mahti ei voi mua estää, sotasuunnitelmat on jo valmiina. Jos esimerkiksi mun kone hajoaa, ryntään naapuriin bloggaamaan. Itseasiassa tämän voisin toteuttaa muutenkin, ihan komea poika siellä nimittäin asustelee. :D
 
 

4 kommenttia:

  1. Eksyin nyt ekaa kertaa sun blogiin ja voi herra jumala sun tyyli on järjettömän upea :) Just love it <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että eksyit ja kommentoit! :) Ihan mielettömästi kiitoksia. <3

      Poista
  2. jännitys tiivistyy, postaatko tänää! :DD

    VastaaPoista