24.6.2015

ULKOMAILLA SHOPPAILUSTA

Ostin Pariisissa ollessani H&M:ltä paidan ja shortsit. Kuinka moni ajatteli edellisen lauseen luettuaan että "voi luoja, käviks toi Pariisissa ja shoppaili H&M:llä vaikka se löytyy Suomestakin?" Yksi asia mikä mua raivostuttaa on juurikin tuollainen ajattelutapa. Ja voi kuulkaa, saan kuulla asiasta tasaisin väliajoin niin ystäviltä kuin blogiin tulleista kommenteistakin esitellessäni ostoksiani ulkomailta. Minkä takia matkustellessa pitäisi vältellä kauppoja mistä suurella todennäköisyydellä löytää vaatteita mistä pitää? Myönnetään, en mä nyt ihan jokaisessa Henkkamaukassa käy mutta kyllä mä sinnekin poikkean kun se seuraavana puljuna töröttää siinä Champs-Élysées-kadun kupeessa. Toinen pointti mitä en käsitä on se että minkä takia en voisi ostaa sitä himoitsemaani t-paitaa Pariisista koska tiedän kuitenkin ostavani sen Suomesta jos jätän sen Ranskassa ostamatta. Jos se nyt on siinä käden ulottuvilla niin kyllä mä sen vaatteen kassan kautta matkalaukkuun kiikutan, oli kyse sitten mistä tahansa puljusta joka löytyy myös kotimaastani. :D

Palatakseni asiaan eli niihin H&M:ltä ostamiini vaatteisiin. Ne olivat eräänä päivänä osa asukokonaisuuttani. Kokonaisuus oli (taas) mustavalkoinen, se sisälsi (taas) shortsien ja legginsien yhdistelmän ja jaloissa oli (taas) valkoiset tennarit. Hupsista keikkaa. Mutta minkäs se mies itselleen voi kun on rakastunut. Enhän mä mitään poikaystävää tarvitse, mulla on vaatteet. ;) Olin niin hyvää pataa uusimpien poikaystäväkandidaattieni kanssa etten edes sovittanut niitä. Tajusin jo kaupassa t-paidan olevan todella pitkä ja sellaista olin jo kauan halunnutkin. Jännitin hieman onko paita sittenkin hieman liian pitkä mutta turhaan, heilunhan sentään melkein 190 sentin korkeuksissa. Näin yksi päivä tämän samaisen paidan kaupungilla yhden todella lyhyen miehen päällä ja se roikkui melkein nilkoissa. Itse en välttämättä pukeutuisi näin pitkään t-paitaan jos olisin lyhyt mutta olen aina ollut sitä mieltä että pääasia on se kun itse kantaa ylpeydellä vaatteet mihin pukeutuu! :)

kengät Primark / shortsit ja t-paita H&M / farkkutakki JESS Jeans + niitit DIY /
aurinkolasit Monki / laukku Zara
 
Mulla on kesäflunssa. Nyt suunnitelmissa on jatkaa sen parantelua teekupposen merkeissä. Jään myös innolla odottamaan kommentteja jos joku H&M-vihaaja tai lyhyt ihminen veti herneet nenäänsä. Mä muuten syön niitä juuri. Nam! Ihanan makeita, kotimaisia ja ympäristöystävällisiä. ♥
 
 

4 kommenttia:

  1. En ihan oikeesti kestä kuinka ihania asuja sulla on aina!

    VastaaPoista
  2. Olispa meillä jokaisella miehen ja naisen aluilla sama itsevarmuus kuin sinulla! :)

    VastaaPoista