22.4.2016

MAKSIMAALISEN ONNELLISUUDEN MULTIHUIPENTUMA

Juhuu! Täällä rustaileepi bloggaaja jolla on tällä hetkellä hymy korvissa. Mulla on ollu tänään ihan mieletön päivä. Aamu alkoi fb-viestillä missä mun kerrottiin voittaneen Jannika B:n uudet Niagara-sinkut nimikirjoituksilla itselleni ja siskolleni. Vaikka olen jo kaksikymmentäneljävuotias, olen jollain oudolla tavalla innoissani etenkin lempilaulajieni nimikirjoituksista. :D Kai siinä on jotain nostalgista, mieleen tulee aina se kun lapsena keräämällä keräsin kaiken maailman julkkiksien nimmareita. Jannika B on mieletön nainen ja rakastan hänen musiikkiaan. Aina kun olen siskoni kanssa autolla liikenteessä hoilaamme kilpaa "SEURAAVAAAAN ELÄMÄÄÄÄÄN!" niin että heikompia hirvittää. Nyt kun nimmari on plakkarissa niin seuraavaksi voisikin olla vuorossa hänen tapaamisensa ja selfie. Ei muuta kuin sotasuunnitelmia hiomaan. ;)

Tämän ilouutisen jälkeen hyppäsin junaan joka jyskytteli aina Helsingin keskustaan saakka. Suuntasin (taas) parturiin sillä hiusteni vihreät osiot olivat tavanomaista haalistuneemmat sivuilta ja takaa. Olen vuosia käynyt samaisella ihanalla parturilla ja mitä hyvää olenkaan tehnyt että hän korjasi meikäläisen pehkon hyvää hyvyyttään. Parturissa istuskellessani puhelimeni piippasi ja meitsille pamahti sellainen sähköposti minkä luettuani meinasin pyörtyä. Ja kun sanon pyörtyä, en liioittele yhtään. Tiedän että seuraava lause on maailman ärsyttävin mutta sanon sen silti. En vielä tässä vaiheessa mitään asiasta huutele mutta mikäli kaikki menee putkeen, tulette taatusti siitä kuulemaan niin paljon että oksat pois. ;)

Maksimaalisen onnellisuuden multihuipentumasta siirrytäänkin sitten asukuviin mitä en olekaan hetkeen kunnolla kuvaillut. Uhmasin tuulta ja sadetta koska mitä sitä nyt bloggaaja ei asukuvien puolesta tekisi. Ulkoilutin pitkästä aikaa Guccin laukkuani yhtenä viikonloppuna ja tajusin että mä vaihtelen säälittävän vähän laukkuja mitä käytän. On se niiiin työläs urakka siirtää ne tavarat kassista toiseen... Yritän nyt ryhdistäytyä ja kokosin harmaan laukkuni ympärille asukokonaisuuden sisältäen vähän lisää harmaata väriä, hieman nahkaa ja sinistä - mitä löytyy niin ikään laukusta. Ai niin ja olihan mulla jaloissa uudet Dr. Martensin kenkulit mitkä ostin Lontoosta. Olen ikuisuuden kyseisiä kenkiä himoinnut mutten ole niitä raaskinut ostaa. Nyt annoin mennä ja täräytin itselleni supersiistit kokomustat maiharit. Tykkään noista ihan hirmuisesti!

kengät Dr. Martens / housut Zara / nahkapaita Topman / takki Weekday /
huivi Glitter / aurinkolasit H&M / laukku Gucci
 
Lontoon ostoksista on kyselty paljon ja ajattelinkin esitellä ne teille ihan videon muodossa. Jos onnistun editoimaan videon niin sellaista on lähitulevaisuudessa luvassa.
 
Lähden tästä pikkuhiljaa valmistelemaan huomisia juttuja valmiiksi sillä mulla alkaa aamulla työt. Illalla juoksen suoraan töistä Indiedaysin blogigaalaan missä muunmuassa tapaan tulevan poikaystäväni. Siitä lisää myöhemmin, kyllä mä meistä snäppiin illan mittaan selfieitä tykitän. ;)
 
Oi oih, niin paljon kaikkea kivaa ja elämä hymyilee. Palataan jälleen, muistakaa hymyillä - niin meitsikin tekee. :)
 
 

4 kommenttia:

  1. Sun kirjoituksia lukiessa tulee aina hyvälle mielelle :)

    VastaaPoista
  2. Ai vitsit, huomio kiinnittyi heti noihin housuihin! Tosi kivan väriset :)

    VastaaPoista