2.4.2016

TE HYVÄUSKOISET HÖMELÖT

Hähää! Aprillia, syö silliä ja kulauta kuravettä perään. En mä mitään jalkatatskoja ole ottanut. ;) Olin kyllä tiistaina tatuoitavana minkä ansiosta sainkin pilasta aidon tuntuisen. Sain maanantaina älynväläyksen ja muistin ostaneeni kirpputorilta tatuointeihin liittyvän kirjan mikä sisälsi rutkasti feikkitatuointeja. Sheivasin jalkani ja läiskin näitä tatuointeja oikein kahdeksan kappaleen voimin jalkaani. Hieman kyllä huvitti sillä ensimmäinen asia mitä sanoin tatuoijalleni astuessani liikkeeseen sisälle oli "hei voisitko sä ottaa näistä mun feikkitatskoista kuvia ennen kuin aloitetaan?" :D Kävin jälleen La Muerte Inkissä ja onneksi Millalla riitti huumorintajua tällaiselle tempaukselle. Yhdessä naureskeltiin ja lopulta päästiin sen oikean tatuoinnin kimppuun mitä läksin ottamaankin.

Jo viime tatuointia ottaessa avasin sanaisen arkkuni koskien tätä tatuointia. Lady Gaga on yksi jumalattaristani ja muistan jo silloin kun "Born this way"-musavideo lehahti ilmoille, olin myytyä poitsua. Se tuuhealla pinkillä pehkolla varustettu luurankonainen vei sydämeni ja on komeillut kännykkäni taustakuvana laittoman pitkän ajan. Nyt se korostaa myös oikeaa käsivarttani enkä voisi olla lopputulokseen tyytyväisempi. Tatuoinnin merkitystä mun nyt tuskin tarvitsee sen enempää avata. Lady Gaga = jumala. Born this way = mottoni. Pinkkihiuksinen luurankonainen = supercool.

Kiitos jälleen ihanalle Millalle La Muerte Inkin riveistä. ♥
 
Päätän tämän postauksen samalla tavoin kuin edellisen, paitsi että tällä kertaa puhun totta. :D Olen kertakaikkisen rakastanut. Hmm, mitäköhän sitten seuraavaksi ottaisi...
 
Mites, menikö pila täydestä?
 
 

4 kommenttia:

  1. mielettömän nätti tatska :o upea <3

    VastaaPoista
  2. Valitettavasti tosiasia on, että blogisti on söpömpi ilman noita tuherruksia. Ne pilaavat vain komean kaverin.

    Myönnän olevani rajoittunut, kalkkeutunut ja vanhanaikainen!

    VastaaPoista