11.11.2018

JÄNNITTÄVIÄ UUTISIA

Juhuu, arvatkaa mitä! Tämän kuudennen Eccon kanssa kaupallisessa yhteistyössä toteutetun postauksen tiimoilta pääsen kertomaan teille jännittäviä uutisia. Vaalimaalle avautuu tämän kuun lopussa upouusi outlet-kylä nimeltään Zsar! Ihan sairaan siistiä, olen esimerkiksi Ranskassa shoppaillut samankaltaisessa paikassa ja mulle tuli heti suuri mielenkiinto tehdä Vaalimaalle retki! Pääkaupunkiseudulta sinne ajaa puolitoista tuntia eli ei aika eikä mikään. Kyseinen outlet-kylä aukeaa yleisölle 29.11. ja oman liikkeensä sinne täräyttää myös Ecco! Mikä voisikaan olla parempaa kuin päivittää kenkäkokoelmaansa outlet-hinnoilla. Kyseisen kylän nettisivut kertovat tuotteiden olevan 30-70% normaalihintoja alhaisemmat joka päivä. Ihan mahtavaa, alan niin suunnittelemaan retkeä Vaalimaalle ja voi kuulkaa, Eccon liike on ehdottomasti yksi minne suuntaan siellä heti.

Olen saanut suuren kunnian toimia tämän syksyn Eccon kenkämuodin lähettiläänä ja voin käsi sydämellä sanoa että olen pitänyt tuotteista aivan valtavasti. Mä en kuuna päivänä blogissani kirjoittelisi mistään mistä en oikeasti pitäisi. En liioittele yhtään sanoessani että Ecco pelasti meikäläisen syksyn ja tulevan talven. Nyt meitsin kenkäkokoelmasta löytyy ne täydelliset ruskeat nilkkurit, sporttiset tennarit sekä ihanat mustat nilkkurit. Unohtamatta upeaa reppua. ;) Jokaisen valitsemani tuotteen olen täällä esitellyt ja nyt päästään kurkkaamaan jälleen mustia nilkkureita. Nämä nilkkurit ovat siitä hyvä että ne voi yhdistää oikeastaan mihin vaan. Viiletin ympäriinsä värikkäässä karvareuhkassani ja niihin sopivissa verkkareissa. Asun viimeistelivät tietenkin ne kengät. ;)


Pistä hei korvan taakse toi Vaalimaalle avautuva outlet-kylä. Mahtavaa että me saadaan tänne Suomen kamaralle paikka mistä voi tehdä todellisia löytöjä!

2 kommenttia: