22.11.2018

KUMARTAKAA KULTATAKKIA (JA MUL ON SYNTTÄRIT)

Täällä ollaan! Vuosi vanhempana mutta hei, kuka niitä laskee. No ehkä minä vähäsen mutta ei mua oikeastaan liikuta ne mittarissa kääntyvät vuodet vaan se että mulla on synttärit. ;) Vuoden paras päivä on käsillä ja kuten aiemmin kerroin, minä en vietä synttäripäivää vaan synttäriviikkoa. Koko alkuviikko on kulunut töissä mitä kimaltavimmissa paljetein säihkyvissä vaatekappaleissa. Minulta kysyttiin tänään että kuinka joku voi olla noin innoissaan syntymäpäivistään? Vastasin hänelle aivan samoin kuin seuraavassa lauseessa tuon teille esille. Pitäähän sitä nyt juhlia että näin mahtava ihminen on maailmaan aikoinaan pamahtanut!

Kuluvalla viikolla olen viipottanut töissä niin glitterpöksyissä, hopeisessa paljettiviitassa kuin kultaisessa paljettitakissakin. Viime sunnuntaina korkkasin sen _THE KULTATAKIN_ minkä vuoksi meinasin kuolla kolme kertaa kuten kerroin raportoidessani päivästä jolloin se tuli myyntiin. Tiesin tämän viikon olevan kiireinen joten säästelin nämä kuvat täräytettäviksi ilmoille nimenomaan tänään, syntymäpäivänäni. Voin sitten ensi vuonna katsoa mitä postasin viime vuonna synttäreinäni ja todeta "Aaa okei, paljetteja ja kimallusta. HYVÄ." Olen saanut melkoisen paljon kimallukseen sekä glitteriin liittyviä onnitteluja ja voin kertoa että oikeeseen osuvat. Kaikki mikä kimaltaa ei ole kultaa, paitsi minä. ;)

kengät Ecco* / housut, aurinkolasit ja t-paita H&M / takki H&MOSCHINO
*saatu

Ainiin ja herranen aika, kävinhän mä parturissakin. Kyllä mä siitä jo snäpissä raportoin mutta nyt päästään täälläkin katsastamaan viimeisin pehkopäivitykseni. Olen jo kauan himoinnut harmaita hiuksia ja tykkään näistä tosi paljon. En muista koska viimeksi olisin ollut näin blondi! Elämme jännittäviä aikoja, oi ystävä hyvä.

Nyt heitän takin päälle ja suuntaan synttäriteelle mummin luo. Niinkin hurjat suunnitelmat tänään mutta lauantaina jysähtää. Järjestän tuttuun tapaan teemabileet ystävilleni, niistä raporttia myöhemmin. Arvaatteko jo teeman? Vinkki; liittyy legendaarisesti mun ikään. ;)

Ihanaa synttäriä ja paljon onnea meikäläiselle! 

Trust me... I had no intentions of waking up this morning and being so fucking fabulous!
Shit happens!


10 kommenttia:

  1. Yhdyn synttärionnitteluihin, minulla edessä se on vasta lauantaina. Vuosia tulee pirusti enemmän kuin sinulla. Mutta ihalien edelleen uskallustasi ja tyyliäsi. En vain ihaile vaan suorastaan kadehdin. Itse olen tällainen harmaa ja mitäänsanomaton. Tosin hiukseni ovat hyvin harmaantuneet.
    Vielä kerran onnea ja kiitoksia hienoista kuvistasi, jotka kertovat upeata rohkeudestasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suuret kiitokset onnitteluista näin tyylikkäästi myöhässä! :) Onnea sinnekin! Kiitos myös ihanista sanoistasi, lämmittää mieltä todella. :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitoksia sinullekin näin tyylikkäästi myöhässä! :)

      Poista