8.3.2019

PEPPU PUUTUNEENA NAISTENPÄIVÄNÄ

Oikein ihanaa naistenpäivää! Meikäläinen viettelee sitä tälläkin hetkellä peppu puutuneena. En siitä syystä mitä te kaksimieliset heti ajattelitte. ;) Istun auton etupenkillä koska mulla alkoi tänään lyhyen aamuvuoron jälkeen talviloma! Pohdin tossa muutama tunti sitten että no jo on mulla mahtava tapa juhlistaa tätä juhlapäivää, autossa töröttäen. Mutta sitten sen tajusin, yksi elämäni tärkeimmistä naisista istuu ratissa niin mikäs tässä körötellessä. Mennään äiskän kanssa mökillemme Pohjois-Suomeen viettämään rentouttavaa mökkilomaa, ihanaa!

Ennen kuin loman kunnolla aloitan (pääsen ulos tästä autosta) halusin tulla näyttämään teille erään asuni mistä kuva on räpsäisty itseasiassa jo joulukuussa. Mua pyydettiin duunin kautta luomaan itseni näköinen asukokonaisuus joka julkaistiin kollegoilleni ympäri maailman. Nyt julkaisen sen myös omissa someissani. Huikeeta, jännää ajatella kuka kollega sen onkaan nähnyt ja missä päin maailmaa! :)




kengät Zara / housut Versace x H&M / paita Weekday / nahkatakki H&M /
laukku Ted Baker

Näyttäviä printtejä, väriä ja meininkiä - niistä on meitsin näköinen asu tehty! Vaikka toi on kuvattu joulukuussa, antavat sekä asu että kuva ainakin mulle toivoa toivottavasti pian lähestyvästä keväästä. Mua hieman naurattaa se etten ole talven ylin ystävä ja valitsen viettää talvilomani lumikinosten sekä pakkasen keskellä. :D Oli kuitenkin kesä tai talvi, mikään ei voita mökkifiilistä ja PUUSAUNAA! Ai että, en malta odottaa.

Ainiin, olisitte nähneet äidin ilmeen kun hän näki erään vaatteen minkä pakkasin mukaan... Haha, tuskin maltan odottaa teidän reaktioita! Palaan pohjoisen tunnelmista, enköhän mä lumitöihin jossain vaiheessa kyllästy, heh!

1 kommentti: