3.4.2019

#@!?%#&! HUIJARI

Mun oli tarkoitus eilen postailla mutta täällä Lontoossa on vilinää ja vilskettä riittänyt! No okei, HUIJASIN - en mä missään Lontoossa ole. Aprillia! Ajattelin että tänä vuonna teen tällaisen todella uskottavan pilan. Selailin sunnuntaina kolme vuotta vanhoja kuviani kyseisestä kaupungista ja muokkasin silloiset vihreät hiukseni vaaleiksi. Laitoin taktisesti herätyksen maanantaiselle aamulle 7:25 että ehdin tykittää somekanavani täyteen lennon lähtöportista missä aikana lähdölle oli 7:40. Julkaisin tänne postauksen "ensimmäisestä päivästäni Lontoossa" ja jatkoin kuvien tykittämistä koko päivän iltaan asti. Kuinka moni meni lankaan? :D

Hauskaahan tästä tekee se, että olen oikeasti lähdössä pian ystävääni moikkailemaan mutta vasta pääsiäisenä. Eli pitkäperjantaina kun päivittelen lentokentältä, kyseessä on oikea reissu Lontooseen. ;) Inspiroiduin kolmen vuoden takaisista kuvistani niin paljon että kiskaisin ensimmäistä kertaa tälle keväälle samaisen nahkatakin päälle. Viiletin menemään punaiset tennarit viuhuen ja jaloissa komeilivat katutyyliset sporttiset pöksyt.

kengät ja takki Zara / housut ja collegepaita H&M

aurinkolasit H&M

Hyvää ystävääni Sannaa lainaten; "En tajuu miten kaikki menee kerta toisensa jälkeen näihin sun piloihin". Ei siihen muuta selitystä tarvita kuin että mä oon pro - siis myös tässä asiassa. ;)

2 kommenttia: