31.8.2019

KESÄESAN UUSI SYYSTUKKA

Juhuu, täällä ollaan! Olin tänään koko päivän töissä ja kuulkaas kaverit, nyt eletään jännittäviä aikoja. Ryntäsin töistä junaan ja näin ollen kirjoittelen tätä tekstiä niinkin eksoottisesta paikasta kuin lähijunasta. Olen matkalla ystäväni syntymäpäiväjuhlille joten mikäli havaitset kirjoitusvirheitä se ei suinkaan johdu siitä että olisin nauttinut boolia. Aurinkolasien läpi yritän räpeltää puhelimellani, toivottavasti menestyksekkäin seurauksin.

Vaikka elämäni on juuri tällä hetkellä superjännittävää lähijunassa bloggaillessani, tapahtui pari päivää sitten eräs toinenkin jännittävä asia. Istahdin nimittäin luottoparturini penkkiin ja hän loihti minulle ihanan syystukan. Nyt todellakin eletään hiustenkin tiimoilta jännittäviä aikoja sillä en rehellisesti muista milloin viimeksi mulla olisi ollut näin lyhyet hiukset.

Pääni päällä sojottaneesta reuhkasta lähti oikeasti vähintään kymmenen senttiä ja väri muuttui vantaalaisesta "viiden sentin tumma juurikasvu blondiksi värjätyissä hiuksissa"-lookista upeaan tummanruskeaan. Jos joku vantaalainen nyt pahoitti mielensä niin puolustuksekseni tokaisen että mulla espoolaisena on oikeus heittää vähän tällaista vitsiä. Kyllä tekin meistä vitsiä väännätte. ;)

kengät ja shortsit Weekday / t-paita, kauluspaita ja aurinkolasit H&M

Niin ihanaa, varmasti jokainen tietää sen tunteen kun on täysin kyllästynyt hiuskuontaloonsa ja saa uuden upean lookin! Hymy huulilla ja uusi ruskea lyhyt reuhka tanassa säntään viikonlopun viettoon. Nosta sinäkin malja itsesi tai jonkun toisen vuoksi ja vaikket nostaisikaan niin oikein ihanaa viikonloppua. 

Pitäkää peukkuja tälle illalle. Sulloin nimittäin pitkän työpäivän aikana turvonneet jalkani juhlakenkiin. Huomaatteko nyt kuinka jännittävää mun elämä on?! Elän reunalla 24/7.

1 kommentti:

  1. Upea muutos! Sinulle sopii kaikki värit hiuksiin :)

    VastaaPoista