27.10.2019

LENSIN PERSEELLENI

Ihan oikeasti, kun raotin verhojani tänään ja näin massiiviset lumihiutaleet leijailemassa maahan ajattelin ainoastaan että ei, ei ja ei. Niinkö se syksy taas hujahti ohi? Mä rakastan syksyä yli kaiken mutta täytyy sanoa ettei tänä vuonna kyllä paljoakaan päässyt siitä nauttimaan. Niin ankea ilma ollut ainakin täällä eteläisessä Suomessa että oikein masentaa. Olen kuitenkin raivolla nauttinut niistä kauniista syyspäivistä jolloin aurinkokin jopa näyttäytyi enkä ole ollut työpaikan ikkunoista sitä ihailemassa.

Niinä päivinä olen ottanut ilon irti myös pukeutumisesta kun ei tarvitse niissä massiivisimmissa nilkkureissa tarpoa vesilätäköissä tai suojautua muhkean kaulahuivin alle kun vettä sataa vaakatasossa naamalle. Sonnustauduin tällä kertaa siniseen ja kuulin tänä päivänä jälleen kohteliaisuuden mistä olen joka kerta erittäin otettu. "Joni, sulle sopii kyllä mikä tahansa väri."

Sininen lukeutuu lempiväreihini eikä mun varmasti edes tarvitse mainita rakkauttani sähkönsinisiä kenkiäni kohtaan. Hankin ne vuosia sitten Lanvinin ja H&M:n yhteistyömallistosta. Muutamaa bilemeiningeissä hankittua kolhua lukuunottamatta ne ajavat asiansa erinomaisesti. Ihailkaa niiden kimallusta sekä tietenkin kaunista säätä mikä ainakin tällä hetkellä on kaukana todellisuudesta...

kengät Lanvin for H&M / housut, neule, takki, aurinkolasit ja laukku H&M

Tiedetään, tiedetään - säästä valittaminen on raivostuttavaa ja vaikka olen iloinen erilaisista vuodenajoistamme niin täällä etelässä asustellessa saa kyllä talvea vihata. Olisihan se ihan eri asia että se talvi alkaisi, olisi ja pysyisi. Loskapaskaa innolla odotellen.

Pitäkää mulle peukkuja, alan nyt testailemaan halloweenmeikkiä. Jos onnistun, luvassa on jokin päivä ensi viikolla teemaansopivia kuvia. ;) Kivaa alkavaa viikkoa just sulle, palataan asiaan pian!

1 kommentti:

  1. taas supertyylikkäänä! olen noita kenkiä himoinnut aiemminkin :D

    VastaaPoista