22.11.2019

KULTAINEN JUHLAKALU

Mä en tarvitse tekosyytä pukeutua kultaiseen asukokonaisuuteen ja syntymäpäivänä se tuntuu kaikista parhaimmalta! 






Saatoin tänään sokaista yhden jos toisenkin ohikulkijan viilettäessäni pitkin poikin näyttäen siltä kuin itse Midas olisi minua koskettanut. Olen koko tämän viikon viettänyt synttäriviikkoani ja maanantaista torstaihin pukeuduin töihin erilaisiin paljettitakkeihini. Olen ollut koko viikon yhtä hymyä ja tänään kimaltanut jo perinteisillä kakkukahveilla mummolassani. Illalla suuntaan parin ystävän kanssa keilaamaan ja huomenna järjestän pikkujoulu-teemaiset synttärijuhlat ihanille ystävilleni. Onko yllätys että niitäkin varten tilasin jotain paljettista? ;)

Täytän tänään 28 ja ainoa oikea tapa meikäläiselle oli tietenkin sonnustautua kultaan vuoden tärkeimpänä päivänä. Jee, ihanaa synttäriä minulle! JUHLAT!!!!!!

3 kommenttia: