18.10.2018

MITÄ EILEN TAPAHTU?!

Juhuu! Tulin heittämään moikkulit ennen iltavuoroa. Moikkulit, mikä mua vaivaa... Moikkulimoi vaan itse kullekin. Olin eilenkin iltavuorossa enkä tiedä mitä sitä ennen tapahtui. Tarkalleen ottaen silloin kun laittauduin hyvissä ajoin valmiiksi kotosalla. Kuinka moni voi samaistua siihen että mikäli töissä saa käyttää omia vaatteita, valitsee hävyttömän usein yllensä mustaa? Voi kuulkaa, ne mustat vaatteet ovat meikäläisen pahin vastustaja jotka aina ennen työpäivää anelevat minua pukemaan heidät ylleen. Nyt voitte vihdoinkin soittaa ne valkotakkiset hakemaan mut huostaansa, puhun näemmä jo vaatteista samoin kuin ihmisistä. Tähän pisteeseen on tultu.

Takaisin asiaan, ennen kuin ne kuumat hoitsut kolkuttelevat ovella. Kun olin eilen valmis, katsoin itseäni peilistä ja mietin monttu auki että onpas hauskaa - kerrankin asukokonaisuus töihin ei ole täysin tummanpuhuva. Koska mulla oli vielä aikaa ennen työvuoron alkua, pirautin hovikuvaajalleni joka rynni räpsimään meikäläisestä muutamat kuvat. Eihän nyt tällaista ihmettä voinut jättää ikuistamatta, heh.

Kuten aikaisemmin hehkutin, olen nyt hiljalleen ottanut käyttöön muun muassa ihania talvitakkejani joista ensimmäistä kertaa tänä syksynä näyttämölle pääsi sininen yksilö joka on täydellinen kirppislöytö vuosien takaa. Rakastan sähkönsinistä ja tämä takkihan oli nilkkoihin asti mutta hoviompelijani lyhensi sen. Kuulostanpa mä kuninkaalliselta, on hovikuvaajaa ja -ompelijaa. Takin värimaailma huusi jalkoihini siihen matchaavia tennareita. Kiskaisin laukkuhyllyltäni tummansinisen salkun ja vetäisin ylleni "paikatut" farkut. Smurffina mentiin.

kengät Zara / farkut Cheap Monday / t-paita H&M /
pitkähihainen Weekday / takki UFF / laukku Topman

Nyt heitän lounaan lautaselle ja asetan sen kultaisena hohtavan paljettipöytäliinani päälle. Sen jälkeen vaihdan yökkärin töihin kelpaavaan asukokonaisuuteen joka toivottavasti tänäänkin hohtaa jossain muussa värissä kuin täysin mustassa. ;)

6 kommenttia: