11.10.2018

OLEN SUHTEESSA

Kyllä, luitte aivan oikein. Enkä missään tavallisessa suhteessa vaan viha-rakkaus-suhteessa. Niin kenen kanssa? Ehei, enhän minä nyt ihmisestä puhu. Mitä te oikein kuvittelette, että tällainen luuseri ikisinkkuko olisi jonkun löytänyt? :D Vuoden vitsi. Tässä suhteessa viittaan väriin, tarkemmin määriteltynä oranssiin. Jos nyt ihan suoraan sanotaan, en pidä oranssista sitten lainkaan. Tai no, suurimman osan ajasta en pidä ja harvoina päivinä pidän. Jonkin verran. Etenkin syksyisin.

Olisitte nähneet mun ilmeen kun parturini ehdotti mulle joskus että värjättäisiin mun hiukset oransseiksi... No eihän hän olisi voinut sitä tietää etten kyseistä väriä sietäisi hiuksissani enkä erityisemmin vaatteissakaan. No mistäköhän se sitten johtuu että mulla on oransseja vaatteita ja laukku? Varmaan jonkinlainen mielenhäiriö ollut valtoimenaan kun olen ne ostanut. En tiedä mikä siinä on että oranssi lukeutuu niihin harvoihin väreihin mistä en erityisemmin pidä. Pääsiäisenä oranssit housut ovat omiaan teemaan sopiviin asuihin ja syksyllä ne sointuvat kivasti ympärillä komeilevaan ruskaan. Katselen tälläkin hetkellä näitä asukuvia enkä oikein osaa päättää että pidänkö mä oranssista vaiko en. Siis on mulla kerta kaikkiaan maailmanluokan ongelmat..

kengät, housut, paita ja takki H&M / laukku Gina Tricot

Oh my, meinasin tänään tukehtua keksiin kun kesken tee- ja kahvihetkemme huomasin että alle kuukauden päästä julkaistavan H&M:n ja Moschinon malliston vaatteista on julkaistu kuvia... Olen aina rakastanut näitä huippusuunnittelijoiden kanssa toteutettavia yhteistöitä. Tämä mallisto iskee meikäläiseen ja kovaa. Saattaa olla että kaikista mallistoista tämä on lempparini. Jeremy Scott sanoi haastattelussa seuraavaa. "Tiesin heti, että en halunnut malliston olevan vain street, vaan street street street. En halunnut vain blingiä, vaan bling bling bling bling blingiä. Halusin yhdistää vaikutteita huippumuodista ja katumuodista, halusin pop-kulttuuria, glamouria ja huumoria."

kuvat täältä, mistä näkee myös lisää mallistosta


Siis..... Mä kuolen, jos mä jään ilman tota kultaista takkia niin en vastaa seurauksista...……. Kyllä, olen jo hyvissä ajoin toivonut kyseisen malliston julkaisuajankohdaksi iltavuoroa ja olen valmis rynnäkköön. Alan hiomaan sotasuunnitelmia! Palaan huomenna täällä blogin puolella, pysykää kuulolla. :)


4 kommenttia:

  1. Aivan ihana syksyinen värimaailma, vau!

    VastaaPoista
  2. Superkiva syysasu ja ihanat värit, sä saat kaikki värit toimimaan ;) :D

    VastaaPoista