7.10.2018

OLEN KENKÄLÄHETTILÄS

Nyt on aika täräyttää ilmoille meikäläisen syksyn piristävät uutiset! Tämä postaus on toteutettu kaupallisessa yhteistyössä Eccon kanssa sillä meikäläinen valittiin NRJ:n kautta mukaan tämän syksyn Ecco ambassadoriksi eli syksyn kenkämuodin lähettilääksi! Olen tästä kampanjasta todella innoissani ja pääsen jakamaan teille täysin omia käyttökokemuksiani sekä omia asukokonaisuuksia mitä olen kengistä inspiroituneena päälleni loihtinut. :) Parasta on juurikin se että saan tässä kampanjassa toteuttaa itseäni juuri niin kuin haluan. Kukaan ei sano mulle mitä rustailla vaan saatte kuulla omia rehellisiä mielipiteitäni ja tietysti ihailla kenkiä sekä toivon mukaan myös asukokonaisuuksiani. ;)

Muistatte varmaan kuinka taannoin kauhistelin sitä seikkaa ettei mulla ole kenkäkokoelmissani ruskeita nilkkureita? Julistin jopa täydellisten ruskeiden nilkkureiden metsästyskauden alkaneeksi. Täydelliset yksilöt kaatuivat keskiviikkona kun sain valita itselleni muutaman kenkäparin ja yhden asusteen mistä kuulette myös piakkoin. Nyt keskitytään kuitenkin tyylikkäisiin Chelsea-mokkanahkanilkkureihin jotka vangitsivat katseeni alta aikayksikön kun ne näin komeilemassa Ecco-liikkeessä.

Tiedättekö, nämä ovat juuri sitä mitä täydellisiltä nilkkureilta haluan. Olen aina ollut sitä mieltä että etenkin syyspukeutumisessa kengät kruunaavat asukokonaisuuden ja nämä kengät kyllä sen homman hoitavat. Tyylikkyys, laatu ja mukavuus yhdistyvät mahtavaksi kokonaisuudeksi. Olen viime päivät viilettänyt ympäriinsä uudet ruskeat nilkkurit jaloissani ja voin sanoa olevani todella tyytyväinen. Syksyllä haluan kengiltä sitä että ne ovat sekä vaivattomat että mukavat jaloissa ja nämä nilkkurit ovat molempia. Näillä kelpaa syksyisiä katuja tallustella!

kengät ECCO VITRUS II

Mun äiti on tällä hetkellä Liettuassa ja eilen hän laittoi mulle kuvan kadulta tekstillä "Katso Joni, bongasin sun kengät täältä!"

Kyllä mulla jonkinlainen aavistus on siitä mitä tuossa mainoksessa lukee mutta päätin suomentaa sen seuraavasti. Ruskeat nilkkurit, ehdoton syksyn must have-kenkäpari. ;)


10 kommenttia:

  1. Ohhoh, todella tyylikäs sinä ja kengät tosiaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suuri kiitos kehuista! :) Kuten sanottu, kengät on supertyylikkäät ja mukavat jaloissa!

      Poista
  2. Todella hieno look!

    VastaaPoista
  3. Wou, ompa tyylikkäät nilkkurit! Hyvä valinta!

    VastaaPoista
  4. Wwwwau! Saako noita mätsäämään puvun housujen kanssa vai aiheutuuko kengän varresta ongelmaa? Ois makee nähä noi stailattuna johonkin juhla lookkiin kyllä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Varmasti saa, oi että... Sininen puku ja ruskeat nilkkurit - toimii! Pistän ehdottomasti korvan taa. ;)

      Poista