14.12.2018

SIIS APUA

SOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Minne ihmeeseen tämä aika rientää?! Olen samanaikaisesti todella järkyttynyt ja onnellinen siitä että jouluun on enää kymmenen päivää. Tänään oli meikäläisen ensimmäinen ja viimeinen vapaapäivä ennen aaton aattoa joten sen takia heräsin aikaisin ja suuntasin lahjaostoksille. Tänään on kuulkaa veronpalautusrahoja pistetty tuulemaan ja lahjoja hankittu sekä muille että itselle, heh. Joulu on tietysti muutakin kuin lahjoja mutta ainakin itse tykkään hankkia läheisilleni jotain mistä tiedän heidän oikeasti pitävän. Joulussa kuitenkin eniten näin aikuisena odotan sitä perheen kanssa yhdessäoloa ja lapsuudesta saakka säilyneitä perinteitä. Siinä on vain sellainen maaginen tunnelma jota on vaikea selittää - olen henkeen ja vereen niin jouluihminen kuin olla vain voi.

Mun kotona on tällä hetkellä erittäin jouluista, odottakaa vaan kun sen kohta näette. Teen kotini joulusta postauksen tämän viikonlopun aikana, sori kun venähti - parempi myöhään kuin ei milloinkaan. ;) Ennen kuin aloitan joululahjojen paketoinnin halusin tulla teitä moikkailemaan ja jakamaan muutaman räpsyn asukokonaisuudesta joka oli omasta mielestäni todella onnistunut! Ilman mitään itsekehuja, tämä lukeutuu niihin asuihin joita katsellessani olen todella tyytyväinen.

Muun muassa oma äitini aina toitottaa sitä kuinka ruskea sopii minulle vaatetuksessa ja kai se nyt on viimeistään uskottava, haha. Tämä on tällainen klassisen tyylikäs lookki höystettynä ruskeilla nilkkureilla, ruskealla villakangastakilla ja ruutupöksyillä. Kyseiset housut olivat muuten ainoa ostokseni Black fridayna, mulla oli kyseisenä päivänä tapaaminen Helsingissä ja päätin poiketa ainoastaan yhdessä vaatekaupassa. Onneksi poikkesin, ilman sitä visiittiä tätä asua ei olisi syntynyt!

kengät Ecco* / housut Zara / t-paita ja takki H&M / laukku Trendhim*
*saatu


Ihanaa viikonloppua, palataan sen aikana sisustuspostauksella, pitkästä aikaa. ;) Minä jatkan joulufiilikseni nostattamista ja panen Jonin tonttupajan pystyyn!

4 kommenttia: