1.5.2015

NOT EVERYTHING IS BLACK AND WHITE

Morjensta pöytään, pitkästä aikaa! Heitetään tähän alkuun hyvän vapun toivotukset kaikille, toivottavasti oli hauskaa eilen ja tänään. :) Uskokaa tai älkää, meikäläinen istui jo kymmeneltä illalla kotona villasukat jaloissa siemailemassa simaa. Olin eilisen päivän töissä ja sama oli edessä tänään eikä mua oikeastaan haittaa yhtään. En ole ikinä ollut mikään massatapahtumien suurin fani ja juhlia ehtii vallan mainiosti myöhemminkin silloin kun siltä tuntuu. Oikein puistattaa ajatus siitä että joka paikka on ihan täynnä eikä mahdu liikkumaan kun ihmisiä on joka puolella. :D

Viimeksi valitin kevätflunssan iskeneen minuunkin ja niinhän siinä sitten kävi että lääkäriin oli suunnattava ja lekuri läväytti mulle lääkkeet antibiooteista lähtien. En edes muista mitkä päivät olin kotona koska mulla oli niin tylsää, haha. Kohtalontoverini kommentoi postaukseeni olleensa itsekin niin kipeänä että toivoi jopa voivansa siivota. I know the feeling, onneksi olin vain muutaman päivän niin rikki etten oikeastaan voinut muuta kuin lipittää teetä sohvan nurkassa. Kamalinta totisesti oli se kun piti pitää suu kiinni ettei ääni lähde. Jokainen joka mut tuntee voi varmasti kuvitella miten kertakaikkisen hirveää se oli. Onneksi kaikki kamala on nyt takana päin, lääkkeet nujertivat pöpöset ja olen tervehtynyt, pikkuriikkistä nuhaa lukuunottamatta. Täältä tullaan elämä!

Kuvien puolesta keskitytään asukokonaisuuteen päivältä kun olin selättänyt sairauteni ja kirmailin täynnä suunnatonta elämäniloa säteillen pitkin rantoja ja laitureita, hypähtelin kivillä, kastoin käteni pitkästä aikaa kirpsakkaan meriveteen ja istuin laiturilla katsellen kaukaisuuteen pohtien mitä elämä tuokaan tullessaan. Hups.. Kuulostanpa kerrassaan dramaattiselta, ehkä lopetan nyt alkuunsa ennen kuin joku luulee meikäläisen maanneen kolme kuukautta koomassa...

kengät Andiamo (saatu blogin kautta) / housut H&M / t-paita Weekday /
kaulakoru Glitter / takki UFF / laukku Gina Tricot / aurinkolasit Topman
 
Oih, mä niin tykkään noista raitapöksyistä. Ehdottomasti yhdet lempparit, onneksi ostin aikoinaan samanlaiset myös sellaisina versioina missä valkoiset raidat ovat tummia mutta eivät kuitenkaan mustat. Valkoinen nahkatakki on löydetty niiltä ihanilta UFFin kolmen euron päiviltä aikoinaan. Voisivatko nämä ilmat nyt parantua kertaheitolla eikä vaan aina päiväksi kerrallaan niin voisin törkätä paksut takit kaapin perukoille ja kaivaa esiin kaikki ihanat kevyemmät takit?
 
Muuten, olen oikeastaan iloinen että sairasteluni sattui juuri tuolle ajankohdalle koska arvatkaapas mitä... Lähden torstaina Pariisiin! :) En olekaan tästä vielä täällä muistaakseni kertonut ja kuten arvata saattaa en millään malttaisi odottaa. Tulee varmasti mielettömän ihana reissu. Jänskää! ;)
 
 

10 kommenttia:

  1. Oih, ihanaa mäkin tahtoisin pariisiin! En oo koskaan käynyt. Mutta minäpä suuntaan 3 viikon päästä New Yorkiin viikoksi😊 hyvää reissua sulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että ihan mielettömän siistiä! :) Meillä menee päittäin, mä en ikinä ole New Yorkissa käynyt ja sinne toden totta tahtoisin. Ihanaa reissua sullekin!

      Poista
    2. New Yorkiin menen itsekin ensimmäistä kertaa mutta oon aikaisemmin ollut usassa, pari vuotta sitten. Oltiin Floridassa silloin, aikahan siellä meni Disney Landissa pyörimisesssä ::D Upea paikka, voin suositella :)

      Poista
  2. ihana asu + sun tekstei on niin kiva lukeee =)

    VastaaPoista
  3. Ihanat housut ja muutenkin ihana tyyli. Peukku.

    VastaaPoista
  4. Oot aina niin luonnollinen kameran edessä, jälleen todella kivoja kuvia!! :)
    Oih, Pariisi <3 Itse olin siellä 4 vuotta sitten ja kaipaan niin kovasti takaisin! Kuinka pitkä reissu on tiedossa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hurjasti Kellen. :) Kiva kuulla! Joo Pariisi on ihana, taitaa olla juurikin neljä tai viisi vuotta kun itsekin siellä ensimmäistä kertaa käväisin. Lähdetään torstaina aikaisin aamusta ja tullaan maanantaina iltapäivästä takaisin, eli pidennetty viikonloppu. :)

      Poista
  5. Not my cup of tea with the skinny pinstripe - but I love this look. This is a fun take on black and white bravo.

    Kam
    http://www.perceivedstyle.me/

    VastaaPoista